Dahlia (mijn eerste bijdrage)

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Joop
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3500
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2004 20:55
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=1543[/img]

Wat vinden jullie van deze bloem die ik tegenkwam bij het uitproberen van mijn camera :?:
Gebruikers-avatar
arnaud
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 11:46
WoonplaatsCOLON Gorredijk
CONTACTCOLON

hele mooie foto maar zit naar mijn idee een hele lichte waas over maar kan het mis hebben je verkijkt je er soms nog weleens op met een tft scherm.. maar verder hele mooie kleuren
Geen dag is om zonder een foto te hebben geschoten......
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

mooie foto Joop; zou alleen de bloem iets uit het midden plaatsen komt je compositie te goede.
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Yep, je wit in de bloem is iets teveel belicht, dan raak je de details in het wit kwijt. In het engels heet dat White out. Het brand de details weg. Daarom kan je het best je schoten digitaal net iets onderbelichten. Een klacht die veel mensen hebben bij de 300D. Maar je kan namelijk eenvoudig iets oplichten in je bewerkingsprogramma. En dan heb je de perfecte foto, met details n het wit.

Maar het is een verder goed scherp schot, iets uit het midden ben ik het mee eens.

Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar