Glow Eindhoven 2013

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

eindelijk tijd gehad om een paar foto's van Glow te bewerken.
Van een avond alleen op pad is dit het resultaat:

Facinerend hoe je een mens blij kan maken. Met een eenvoudig lampje en een schakelaar. Deze foto is gemaakt bij "Cloud (2e editie)"
Afbeelding
1

Dit is "Zinorot". Een boom die een lichtspel geeft. Omdat ik de beweging wou vastleggen, heb ik met een lange sluitertijd deze foto gemaakt.
Afbeelding
2

Dit is "The eye of time" geprojecteerd op de Catharinakerk. De waterspuwers kijken aandachtig toe.
Afbeelding
3

Tenslotte een foto van "Large Pendulum Wave" bij het station. Het was hier ontzettend druk. Bijna niet te doen om rustig een foto te maken. Dus ik ben aan de overkant van de straat gaan staan. Met een lange sluitertijd heb ik de beweging vastgelegd.
Afbeelding
4


Bedankt voor het kijken.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Foto's 1 en 3 zijn prima detailopnames.
Goed gezien. Geeft heel andere beelden dan de "algemene" GLOW's.
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Bedankt voor de reactie. Mijn idee is om niet achter de meute aan te lopen en op de standaard plaats een foto te maken. Foto 3 en 4 begon ik als eerste op die plek. Geconcentreerd was is bezig met de foto's maken, niet 100% lettend op mijn omgeving. Toen ik klaar was, draaide ik me om en stonden er een stuk of 5 fotografen met de camera in de aanslag. Klaar om een "orginele" foto te maken. :lol:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar