GLOW-ing

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Zoals Steven L had gemeld zijn we naar Glow in Eindhoven gegaan.
Omdat Steven meerdere dagen gaat heb ik deze avond de camera toe geeigend.
Redelijk korte tijd per object besteed omdat dochterlief mee was en niet de geduldigste is.

Hierbij mijn resultaten die ik het delen waard vond. (ik zie dat ik wat scherpte ben kwijt geraakt na uploaden)

1 Amber doet het licht aan.
Afbeelding

2 Natuurlijk moest papa ook op de foto de lamp aan doen en Amber mocht op het knopje drukken.
Afbeelding

3 Wolk
Afbeelding

4 Kinderkunst
Afbeelding

5 Boompje(waarbij de tl lampen op muziek aan en uit gaan hier best wel wat foto's geschoten om de (bijna)perfecte verdeling van licht te krijgen)
Afbeelding

6 Vogels
Afbeelding

7 Dommelhoef(deze villa veranderde van kleur, in het roze vond ik het mooier maar die kreeg ik net niet lekker op de plaat)
Afbeelding

Dank voor het kijken.
Groetjes Rianne.
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Gisteren op de bank met een scheef oog meegekeken in de nabewerking. Je hebt de ruis goed weg gekregen. Foto 4 heeft nog wat ruis.
De wolk geeft een mooi effect op de foto's. Veel mooier dan het (in mijn beleving) echt was.
Mijn favoriet is foto 2. Niet alleen omdat ik er op sta, maar ook door de donkere vlakken. Dat creëert een intiem sfeertje, vind ik.

Tot zo! :wink:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
Geelduikbootje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1546
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2006 11:10
WoonplaatsCOLON Het bosch van den hertog

Mooie herkenbare foto's.
En foto 6 is voor mij DE topper. Fantastisch gevangen .....
As we live a life of ease, Every one of us has all we need
Sky of blue, and sea green, In our yellow submarine
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ondanks het ontbreken van de scherpte zoals je zelf benoemt, heb je toch een hele leuke serie geschoten.
ruis is onvermijdelijk bij avond/nachtfotografie.
ik vind foto 2 en 3 de leukste, lijkt wel bijna zwart-wit, de combinatie met de mensen die er op staan maken het voor mij de mooiste plaat uit je serie.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Dank jullie wel voor de reacties.
Klopt een beetje Roland. Die waar Steven op staat(foto2) heb ik naar zwart wit getrokken omdat ik teveel verschillende kleurtjes zag en hij te druk werd.
Bij foto 3 viel dat niet op.

Geelduikbootje, die vogels heb ik in diverse setttings in de lucht en per toeval(hoe kan het ook anders) kwam net bij de laatste klik(dochter wilde verder) ze zo te staan.
Groetjes Rianne.
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Mooie foto's
Mooi dat je het geheel ziet en dat er veel mensen bij staan.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar