Rood bootje...

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

... aan een zwarte steiger. Omdat volgende week de wintertijd ingaat dit uitzicht dat ik had in de voorjaarsvakantie. Ik hoop dat íe mag smaken.

Afbeelding
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

leuk plaatje!
Lijkt me heerlijk om daar je vakantie te vertoeven...
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Geen verkeerd beeld maar na er even naar te hebben gekeken denk ik dat je er meer uit had kunnen halen. Ik denk dat als ik daar zou hebben gestaan, ik rechts naast de steiger zou gaan staan, en dan nogal door de knieen zou zijn gegaan. En dan iets meer inzoomen op het bootje. Dan zou het bootje meer aandacht krijgen in het beeld, zonder dat daarbij de aandacht voor de omgeving (oa de steiger) verloren zou gaan. En misschien zouden de palen rechts dan een meer "uitleidend" effect heben achter het bootje. Maar dat zijn mijn gedachten maar :)
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Dank voor de reacties. Als ik rechts naast de steiger zou gaan staan kreeg ik snel de haven van Svendborg met industrie op de achtergrond, maar ietsje had wellicht wel gekund. En door de knieën zeker.
Grappig om soms thuis er achter te komen dat een foto ook anders had gekund terwijl ik juist dit jaar extra aandacht aan de compositie wilde geven..... Met als risico dat ik soms teveel nadenk en te weinig gewoon probeer.
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar