Portfolio site...

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Marqo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2010 21:48
WoonplaatsCOLON Almere

Goedemorgen!

Afgelopen week heb ik mijn portfolio site live gezet, en dat doe je natuurlijk om het een en ander met de wereld te delen. In mijn geval is het primair mijn (beginnende) portfolio dat ik wil laten zien. Het EOSdigitaal forum lijkt me ook een goede plek om het te delen en feedback te vragen; het is dan ook mijn eerste (portfolio)site en ik ben benieuwd of er nog zaken zijn waar ik rekening mee moet houden en wat jullie er van vinden.
Mijn site is: http://www.schurink.org .

Er zitten nog een paar kleine losse eindjes in, maar gaandeweg kom je er achter dat er altijd wel wat te verbeteren valt aan je site, en dan kan je dus blijven wachten met live gaan tot je een ons weegt :D .

Ik heb zojuist gekeken in de forumregels of het is toegestaan links e.d. naar andere sites te plaatsen, maar kon daar niks over vinden. Mocht dit toch tegen de regels zijn laat het me dan even weten svp.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie nog zaken vinden waar ik rekening mee moet houden...
Sharky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 262
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2009 11:24

Hallo Marco,

Je nieuwe website bekeken, ziet er beslist veelbelovend uit! rustig en goed overzichtelijk.
Enige waar ik me aan stoor, maar dat zal m'n leeftijd wel zijn de combinatie van Nederlands en Engels ik zou zeggen doe alles in het Engels of in het Nederlands.

Succes verder met het uitbouwen van je site.

Gr. Jan
Marqo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2010 21:48
WoonplaatsCOLON Almere

Dank je! Klopt, die mix is nog wat ik wil aanpassen, er is al een hoop vertaald in NL, maar nog niet alles. Sommige titels van foto's wil ik wel engels laten.

Een ander punt is dat ik portrait georiënteerde thumbnails niet goed krijg, die blijven in Landscape staan...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar