Resultaten fotoketting XIII - Maart 2013

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

16-03-2013 – Karin115
Aan mij de taak om de fotoketting op te starten. Helaas liet het voorjaarsweer nogal op zich wachten dus ben ik toch maar weer binnenshuis aan de slag gegaan.
Het is een studio-foto van een cd met waterdruppels erop geworden. Het blijft toch elke keer leuk
om daarmee te experimenteren want het resultaat is telkens anders.

36801

17-03-2013 – RienW
Overeenkomst
De plaat, waarvan ik uit ging, was een onderdeel van een harde schijf. Mijn link naar mijn plaat is de overeenkomst met deze schijf (of een CD).
De harde schijf is een veelzijdig en wijd inzetbaar onderdeel van het computersysteem en wordt gebruikt voor het opslaan (lees: vasthouden), ordenen en hulp bij het uitvoeren van complexe berekeningen.
De hand heeft een soortgelijke functie, ware het niet dat de hand ook een bijzonder rekenonderdeel is. Het is n.l. de eerste rekenmachine die wij al vroeg in ons leven gebruikten (handrekenen), de reken machine met 9 toeten, de 10de (de linker duim) is het geheugen. Vandaar het touwtje.
De handen zijn van mijn vrouw, die gezworen heeft nooit voor mij te poseren ..... dat is dus niet gelukt!

36802

18-03-2013 – Ericzn
Ik ontving een foto waarop twee dameshanden afgebeeld stonden. De houding van de vingers gaven mij de indruk dat deze handen aan het tellen waren. Om de duim van de linkerhand zat een strikje. Dit gaf een enigsinds gebonden gevoel, alsof de uitkomst van het tellen al vast stond. De achtergrond was donker wat de sfeer van de foto naar mijn idee een beetje somber maakte. Handen, tellen, strikje, sombere sfeer; met deze elementen ben ik aan de slag gegaan. Het tellen heb ik op mijn foto anders willen neerzetten. Ik heb gekozen voor kinderhandjes omdat kinderen nog niet gebonden zijn en nog een vrije onbezonnen geest hebben. Door te kiezen voor een kleurrijk telraam en een witte achtergrond heb ik geprobeerd om er een wat vrolijkere draai aan te geven.

36803

19-03-2013 – Spreading
Toen ik de foto zag van Eric wist ik helemaal niet wat ik ermee aan moest. Eerst een halve dag opzoek naar iets wat ik met het kind kon verbinden. Daar kwam echter helemaal niks van terecht.
Toen ben ik verder gaan kijken. Het telraam, waarmee je kan optellen, maar ook kan aftrekken en zelfs kan aftellen. Zeer toepasselijk voor deze fotoketting is het aftellen tot je aan de beurt bent en tot hij is afgelopen.

36804

20-03-2013 – Staartjager
Van Spreading kreeg ik een bijzondere foto toegestuurd van een ouderwets soort klokje of timer, in een donkere kleurstelling, waarbij het grootste deel van het klokje bedekt was en nog nauwelijks te lezen. Heb een hele tijd naar de foto zitten kijken om hem op me in te laten werken, en het gevoel dat ik erbij kreeg was heel beklemmend, als een soort race tegen de klok waarbij het wekkertje verder tikt, maar je door het duister en door het deels bedekte van de klok zelf ook heel erg in het duister blijft, niet weet waat het heen gaat. Als in een droom waarin je in een donkere tunnel opgesloten zit met zo'n onbestemd gevoel van dat de tijd echt heel erg dringt, maar je niet weet waat het heen gaat en hoe.
Had een paar ideeen voor een reactie erop, maar degene die zich het meest bij me aandiende was het weergeven van het licht aan het einde van de tunnel. Je zit nog in die donkere tunnel van de droom, zelf nog helemaal in het donker, maar de uitgang is in zicht gekomen en je ziet dat het daar licht is, weet weer waar je heen moet en hoe je daar komt. Wat daar zal zijn blijft nog in het ongewisse, je zier alleen nog het licht. Mijn foto probeert dat weer te geven, door te starten in het beklemmende duister waar de vorige foto mij achterliet, maar het "waarheen" nu duidelijk te laten zien, met het licht aan het einde, de weg daar naartoe al scherp en duidelijk, het einde van de tunnel en wat zich daarachter bevindt nog vaag.

36805

21-03-2013 – Marfique
Toen ik de foto van Staartjager zag, dacht ik in eerste instantie aan een donkere tunnel, waarbij je aan het eind in het licht keek.
Toch ben ik even bij de tunnel zelf stil blijven staan en die deed me denken aan de binnenkant van een wc-rolletje! Die had ik nogal wat liggen bij het oud papier en ik heb de halve kennissenkring afgestruind voor lege wc-rolletjes; en ik ben aan het rollen gegaan met onderstaand resultaat

36806

22-03-2013 – Rianne1
Ik zag de foto en dacht wow wat moet ik nu toch! Ik zag(wat ik dacht) meteen de foto van de voorganger een vlinder/insectehuisje voor me.
En was bang dat ik dezelfde richting in zou gaan eigenlijk ook meteen daarna zag ik het wc-papier zitten en alle rolletjes en tja wat ga je dan denken.
A. die moet heel vaak naar de wc zijn geweest de laatste dagen met al die lege rolletjes :).
B. Ja dat wc!
nog een ander idee was om het geheel in bloemen na te maken, ja je bent bloemist of niet, maar ik zag geen kans om naar mijn werk te gaan om bloemen te gaan halen.
Dan toch weer terug bij onze wc terecht gekomen.
Dus even ons kleintste kamertje wat verfraaid met wat tulpjes(in dit jaargetij altijd in huis) maar ook om het thema van onze wc een beetje te versterken.
Ja en nu, nu ben ik benieuwd wat mijn opvolger er van maakt en of ik eigenlijk wel gelijk had met mijn insectenhuisje.

36807


23-03-2013 – Builder
Ik kreeg van Rianne een foto van een echt Hollands toilet (“Delfts Blauw”, tulpen, klompen en koeien zijn er te zien).
Toen ik de foto wat op mij in had laten werken bracht ’t mij tot de essentie van een toilet: Een plek voor het afval van de menselijke spijsvertering. Ziedaar de link naar de afvalcontainer.
Verder heb ik één Hollands element uit de foto overgenomen: de klompen.
Van de relatief veel blauwe elementen met één centraal geel element heb ik de kleuren verwisseld…

36809

24-03-2013 – Jef-W
En daar was dan de foto van Builder. Er schoten me meteen een paar dingen direct door het hoofd, maar waren door de korte tijd en voor mij ongunstige dag(zondag alles dicht) niet te realiseren.
Heb me toen toegelegd op de kleuren geel en blauw en de klompen, waardoor ik na wat denk/speurwerk op deze plaat kwam.
Het geel en blauw komt hierin prima terug met als toevoeging het overstekende mannetje. Deze gaf mij het gevoel dat je zonder klompen je sneller kunt voortbewegen dan met. Ook al kom ik uit Twente, klompen lopen is niks voor mij, dus gooi de klompen in de Otto/Kliko.

36810

25-03-2013 – StevenL
Ik had een foto van een verkeersbord gekregen. Zebrapad.
Gisteren en vandaag de hele dag over nagedacht. Zal ik iets binnen fotograferen of zal ik naar buiten gaan.
Zojuist toch maar de kou getrotseerd om een foto te maken van het verkeer.
Een paar minuten lopen vanuit ons warme huis is een viaduct wat een drukke provinciale weg oversteekt.
Vanaf daar heb ik deze foto gemaakt. Het waaide flink waardoor een aantal foto's bewogen waren.
Deze foto had de meeste koplamp lijnen en had toevallig een stoplicht wat op rood EN groen stond.
Ik hoop dat ik voldoende inspiratie heb kunnen geven aan de volgende.

36811

26-03-2013 – Telescoop
Ik kreeg van Steven een foto van een snelweg met voortrazend verkeer.
Daar moest ik wat mee en omdat ik bijna op de A2 woon, heb ik die als onderwerp van mijn foto gemaakt.
Beter gezegd een weggetje gefotografeerd dat op het eerste gezicht geen enkele functie heef en nergens toe leidt.
Behalve dan die steen... Bij het verbreden van de A2, in 2009, is op deze plek de hoofduitvoerder bij het asfalteren om het leven gekomen.
Ter zijner nagedachtenis is dit weggetje door zijn collega's aangelegd en is de gedenksteen geplaatst.
Ik kom er bijna dagelijks langs en het valt me op dat, ondanks allerlei vernielingen in de buurt, deze plek gelukkig ongemoeid blijft.
Ik heb beide elementen, de steen en de snelweg, in één foto proberen vast te leggen, mede als eerbetoon aan al die mensen die zorgen dat wij veilig van A naar B kunnen rijden...

36812

27-03-2013 – Rocker
Al vrij vroeg kreeg ik de foto van Gabriël doorgemaild. Dat gaf mij gelukkig de tijd om er even rustig over na te denken! Op de foto zag ik een doodlopende weg, iets wat op een geluidsscherm leek, en op de weg stond iets wat me bijna aan een soort van gedenksteen deed denken. Het eerste wat in mij opkwam bij het zien van de doodlopende weg was een boardwalk bij ons op het strand… deze betonnen walk loopt langs de verschillende stranden en eindigt in het water, net zoals deze weg in het gras eindigt.. Maar eigenlijk vond ik dat toch ergens ook wel een beetje te gemakkelijk als vervolg van de ketting, ik wilde iets meer!
Ben dus nogmaals naar de foto terug gegaan en ging bij mezelf te rade wat voor de foto voor mij symboliseerde.. De doodlopende weg, en het uitzichtloze van de plek door het scherm gaf iets benauwends. Mijn aandacht werd toen getrokken door dat ding wat op de weg stond, het deed me denken aan een klein monumentje zoals je ook weleens naast de weg ziet als er iemand verongelukt is bijvoorbeeld… In combinatie met de rest kwam een beeld in me naar boven van een bejaardenhuis, het einde van de levensweg van veel mensen. Begrensd door de muur en geen uitzicht om ooit nog eens ergens anders heen te verhuizen. Even kwam het idee in me op om naar het lokale bejaardenhuis te gaan hier, maar mijn gedachten gingen weer verder. Ik moest denken aan de andere kant van het leven, de geboorte van nieuw leven! Met een hoogzwangere vrouw iets wat bij ons in huis heel dichtbij komt…
Met mijn camera ben ik naar de babykamer gegaan en heb daar de wieg gefotografeerd, als symboliek voor het nieuwe leven…

36813

28-03-2013 – Bas
De Wieg van Newton;
Toen ik de foto van Rocker binnenkreeg was ik blij verrast. Ik heb twee kleine kids en de derde is onderweg. Maw, genoeg hardware in huis om een passende aansluiting op de voorgaande foto te maken.
Het gevoel dat ik bij de lege wieg kreeg was dubbel. Enerzijds de verwachting van nieuw leven. Aan de andere kant kan het ook een symboliek voor vervlogen leven aangeven. Een leegte waarbij de kleine olifant alleen achterblijft.
Ik heb een tijd gedacht om met deze handvatten een vervolg in de ketting te maken. Maar aangezien ik geen voor de hand liggend vervolg wil insturen, is de uiteindelijke foto totaal anders geworden...'
Deze foto is gemaakt van Kinetische balancerende ballen. Ook wel 'Newton's Cradle' genoemd. In het Nederlands kom je dan uit op 'Wieg van Newton'. De benaming is de link met de voorgaande foto.
Meer informatie is hier te vinden: http://en.wikipedia.org/wiki/Newton's_cradle" onclick="window.open(this.href);return false;

36814

29-03-2013 – Jichem
In de foto van beasar zag ik stilstand en beweging, dit deed mij denken aan tijd. Daarnaas zag ik een reflectie van voorjaarskleuren. Het voorjaar en de reflectie zijn vrij duidelijk terug te zien. De tijd heb ik geprobeerd te vertalen in de dichte bloem, deze had in deze tijd al volop in bloei moeten staan.

36815

30-03-2013 – Ina
"Jochem stuurde me een creatieve foto van een krokus.
Meestal komt er bij het zien van een foto wel meteen 'iets' bij me binnen en daar ga ik vervolgens mee verder. Deze keer kwam er he-le-maal niks...!
Zelfs een nachtje slapen bracht geen helder idee.
Daarom ben ik uiteindelijk gegaan voor de meest voor de hand liggende oplossing:
Een krokus staat symbool voor de lente en kinderen zijn in de lente van hun leven.
Als oma geniet ik enorm van mijn onbezorgde lentekleinkinderen. Dit gecombineerd met de paarse lentebloemen bracht me uiteindelijk bij deze
"……….. Dit gecombineerd met de paarse lentebloemen bracht me uiteindelijk bij deze afsluitende foto, waarmee ik alle leden van het forum hele prettige Paasdagen toe wens."

36816

Laatst gewijzigd door 1 op karin115, in totaal 31 keer gewijzigd.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Anoniem 3

Eerlijk gezegd ben ik er kapot van.
Wat een mooie wendingen en creatieve gedachtenspinsels.
Morgen nog maar eens goed op me in laten werken.
De wending die Rocker op mijn inzending heeft weten te maken vond ik wel heel frappant.
spreading
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 303
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2011 13:40
CONTACTCOLON

Mooie wending van de ketting.
Ik moet er alleen aan toevoegen dat het "ouderwetse klokje" misschien maar 5 jaar oud is en nog bijna dagelijks om mijn pols te vinden is ;)

Leuk om te zien hoe iedereen denkt en hoe iedereen er een vervolg aan geeft.
Canon 500D, Canon 18-55mm kitlens, Canon 100mm f2,8 Macro L, Canon 50mm F1.8 II, Canon 70-200mm f4 L
http://www.wjdseegers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

............ (ik zit even stil te genieten!)...............

Ik zie dat ik niet de enige was met een moeilijke foto; er zaten er nog moeilijker tussen :shock:
Geweldig hoe iedereen er dan toch weer zo'n mooi vervolg of wending aan heeft weten te geven. Wat zitten hier creatieve geesten! :D

Ans (marfique) jij bouwt op deze manier wel een héle mooie verzameling stillevens op! Ik vind het een prachtige foto.
En de foto van Staartjager: een foto met helemaal niets! Hulde!
Als derde springt de foto van Bas er voor mij ook uit. Mooie DOF en fijne kleuren!
Nou, en het toilet van Rianne is natuurlijk super gezellig :D
Ha, ha even dacht ik bij de foto van Wieger hoe hij aan zoveel klompen komt. Maar toen herinnerde ik het me weer: je hebt gewoon de hele winkelvoorraad in de container gekieperd natuurlijk :lol: :lol: . Een heel origineel vervolg op de schakel van Rianne.
En bij de bijdragen van Gabriël kreeg ik even kippenvel; die foto zal me bijblijven Gabriël....
Oh en wat leuk om te lezen dat er allemaal kleine nieuwe EOS-ertjes onderweg zijn :D

And last bus not least: Karin grote klasse voor het wederom organiseren van deze ketting! Helemaal vrijwillig doe je dit 'er even bij'. Dat verdient een hele dikke buiging :!:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Wauw wat een mooie ketting weer!!!
Even in laten werken kom later nog eens terug.
Groetjes Rianne.
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Zoals iedere keer zitten er weer genoeg creatieve vondsten in de ketting. Complimenten aan de deelnemers!

Het is niet alleen leuk om zelf mee te doen aan een ketting, maar ook om de ketting van anderen te bekijken, en vooral te lezen. Het mag dan een fotoforum zijn, de teksten bij de foto's vormen een grote meerwaarde. Alweer benieuwd naar de volgende ketting.
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Wat een geweldige ketting weer! Ik kom er later nog even op terug :)
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Heel mooi gedaan allemaal!
Het was erg leuk om aan mee te doen!

@karin, bedankt voor het organiseren en regelen, chapeau!
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Weer een fantastische ketting en niet te vergeten dat iedereen maar een dag had om iets te produceren als vervolg.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Er zitten weer een paar mooie gedachtenkronkels in. Mooie serie!
Was zeker het wachten waard. :wink:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
RienW
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1625
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2012 23:10
WoonplaatsCOLON Almere

Laat het duidelijk zijn: tijdsdruk werkt geweldig! Te veel tijd cq mogelijkheden lijdt tot vermindering van creativiteit. Na het eerste idee zorgt ons brein voor een vertroebeling en vertwijfeling. Vaak weet je na een dag niet meer wat het oorspronkelijk uitgangspunt was.
Vroeger (ja, ja, die goede ouwe tijd ....) werd er op de redactievergadering van de zaterdagkrant een brainstorm gehouden, die max. 1 uur duurde. Meestal om 23.00 uur klaar en dan de kroeg in. Ons schrijvende deel had dan tot de volgende morgen de tijd, terwijl wij, de fotograferende (vaak met een kater) als eerste het materiaal aan de fotoredactie moesten inleveren.
Bij ziekte (lees: te veel drankgebruik) konden wij binnen een uur nog een extra creatieve uitspatting maken ....
Dit lijkt erg op hard werken, maar denk daarbij wel, dat door de fotograven (dit speelde ten tijden van de Metro onrust in Amsterdam) evengoed viel bij te klussen als persfotograaf. Ja, dat waren nog eens tijden!
Wat ik hiermee wil zeggen: is het een idee om een fotoketting binnen X uur te maken? Elke deelnemer een deel van de X tijd? Misschien wel extreem kort over een periode van 1 dag? Misschien voor de nachtrust een goed om om 09.00 uur te beginnen en om 24.00 de laatste inzending.
https://www.flickr.com/photos/rienwanders
Veel te veel mooi Canon L speelgoed.
Nu met uitstekend zicht, bedankt http://www.optolia.nl
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Voor mij wordt t dan afhaken :) Ik wil graag voldoende zorg en aandacht aan mijn bijdrage kunnen leveren, zodat ik iets kan insturen waar ik ook écht achter sta. 24 u is te doen, maar 48 uur vond ik prettiger!

Wat een verrassende wendingen zitten er weer in de ketting zeg! Echt apart hoe eenieder er weer zn eigen draai aan weet te geven :)

Mijn stilleven is inmiddels netjes afgewerkt en heeft een plaatsje gevonden....juist! Op het toilet :) :) :)

Nu maar hopen dat ze er bij hoge nood wel af kunnen blijven hahahaha!!!

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rianne l
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2013 10:26
WoonplaatsCOLON Helmond

Marfique ik zie een nieuw topic op komen.

Hoe ziet jou toilet eruit! :lol:

Maar ik hoop dat de nood niet zo hoog is/word dat ze aan je mooi kunstwerk gaan zitten.

Ik had verwacht dat er naar het holland thema zou gegaan worden maar om die nou meteen in de cliko te deponeren die zag ik niet aankomen hoor :? :lol:

Ik zat er dus naast met mijn insecten hotel maar het zou zomaar gekund hebben na Staartjager die veel met dieren op heeft. Even voor zekerheid gespiekt bij haar album en zie meteen een hoop insecten staan "I rest my case" :lol:
Groetjes Rianne.
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Haha, dat had zeker gekund! Dieren zijn inderdaad een favoriet onderwerp hier, maar voor deze ketting kwam ik bijna automatisch op iets heel anders (en veel abstracters).

Vind de ketting echt mooi geworden! Heb hem nu drie keer bekeken, zie elke keer weer andere dingen. Vind het zo gaaf om alle gedachten"kronkels" bij de foot's ook te kunnen lezen, dat voegt echt nog een hele extra dimensie toe! En erg leuk om nu te kunnen zien wat de gedachte achter de foto van Spreading was (haha, en sorry dat ik je klokje voor ouderwets heb uitgemaakt... :oops: ) en te zien wat Ans weer van mijn foto heeft gemaakt (echt heel gaaf! En wat een heerlijke wending ook!). Er zitten prachtige foto's tussen, echt genieten dit!
*gaat nog een paar keer deze ketting uitgebreid op zich in laten werken*
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Rianne ga je gang; lijkt me best leuk :)

Karin natuurlijk nog heel veel dank voor je enthousiaste inzet!!!
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

complimenten aan alle deelnemers voor alle verhalen, belevenissen, hersenspinsels en jullie creatieve bijdragen. heel erg leuk om te zien en te lezen. het is echt de moeite waard om de ketting een paar keer te bekijken.
En Karin bedankt voor het enthousiast organiseren !
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Wat een leuk resultaat. Wanneer je meedoet, zie je alleen de foto voor je. En ben je natuurlijk razend benieuwd wat de foto na je wordt.
Maar wanneer je het totaal ziet is dat toch heel bijzonder. Sommige zijn makkelijker te volgen andere hebben iets meer fantasie nodig. Dat maakt de ketting zo onvoorspelbaar en leuk om te kijken/lezen.

Karin bedankt voor het organiseren.

Ps. Ans; nu is het maar een klein lijstje op de wc. Misschien is het mooi om er een canvas van te maken welke de achterwand groot vult.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
mgifotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2007 11:37
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Proficiat allemaal met jullie resultaat. Leuk om te zien wat er uiteindelijk van een CD met waterdruppels terecht is gekomen. Lijkt me leuk hier een keer aan mee te doen.
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Bas je brengt me op n idee; ik ga m iig goed vastleggen; als t stilleven zelf dan niet meer mooi is, kan ik t altijd nog laten afdrukken :) :) :)
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

knap gedaan allemaal!
ik heb nu 2x achterelkaar meegedaan.. helaas zou mij de 3e ker niet meer lukken ivm werken..
echt mooie reacties op elkaars foto's! ;)

gr. MIchel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar