Nachtfotografie op het station van Veendam

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Gisteravond naar het station van Veendam geweest. Daar wat gefotografeerd met de fotoclub.

Eerst op het treinperron toen het nog droog was,

1.
Afbeelding

2. Hmz.... het begint te regenen.... Dan maar in het wachthokje :D
Afbeelding

3. Toch wel uitgekeken daar in het wachthokje (Ruim een kwartier over de vorige foto gedaan) en verkast naar het busstation
Afbeelding

4. En dan ook nog maar het vertrek gefotografeerd :D
Afbeelding
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

zo zie je het weer zit je niet altijd mee.
foto 1 mooi compositie, alleen jammer dat het licht zo reflecteert op de leuningen waardoor het rood helemaal wit wordt.

foto 2 net iets te recht van voren genomen nu is je leuke camera te zien, wat ik denk ik niet de bedoeling is
wel de sfeer goed vastgelegd
misschien met zwart het witte van je camera afdekken want de naam canon valt het meeste op

foto 3 doe met persoonlijk helemaal niks maar dat zal wel aan mij liggen, foto op zich is helemaal goed
strak uitgelijnd en zo.

foto 4 hier mis ik het onderwerp tenzij je de leegte van de weg wil laten zien.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dank voor je reactie :D

Foto 1 de stukken wit had ik kunnen wegwerken, hier niet voor gekozen bij deze foto. Overigens is het op de bovenste balk een spiegeling van het perron. Bij 2 wel weggewerkt :D

Foto 2 kon helaas niet anders. Ik wilde de reflecties van de witte strepen en het weglopen van de balken. Heb ruim een half uur in alle hoeken gefotografeerd. Ik zit nog in twijfel over de camera. Strepen doortrekken en camera is grotendeels weg, Canon even spiegelen en hij wordt nog vreemder :D Laten staan vind ik ook wel grappig omdat je dan zoiets hebt van "staat daar nou een camera?" Andere optie qua hoek is zeker gezien de ruimte die je hebt (het hokje heeft daar voor, rechts en achter 3 glasplaten. ruimte ongeveer 1x1 meter. Had 1 statiefpoot al schuin onder het glas staan... )

Foto 4 zie je rechts nog de strepen van een wegrijdende bus. Misschien dat ik die even roder moet maken?
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

VFRood schreefCOLONFoto 4 zie je rechts nog de strepen van een wegrijdende bus. Misschien dat ik die even roder moet maken?
ik aan het zoeken en zoeken maar krijg de strepen niet gevonden. Kun je een update plaatsen met de roder strepen? Wat wilde je eigenlijk met deze foto laten zien?
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Aan de rechterkant :D Ongeveer op de helft beginnend.
En ik wil hier de troosteloosheid benadrukken :D
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar