Ons kantoor (3D)

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Een brilletje voor het bekijken van anaglyphen is wel handig, anders ziet het er wat troebel uit

Vanavond tussen twee fotomomenten door even ge-experimenteerd met de zelfgemaakte verticale beugels voor de camera's. Ik had al wel een mooie mogelijkheid om ze in landschapsmodus te gebruiken, maar ik wilde ook portretstand. Daar kun je dan 200 euro aan uitgeven, maar wat staal en verf icm lassen en boren werkt net zo goed)

Afbeelding

Dit is dus ons kantoor in de avonduren. Ik had vanmiddag niet de tijd om even langs te gaan en alles op te halen om het met het zomerse lenteweer te maken, maar met een lange sluitertijd zit er ook wel een goede belichting in.
Over de foto: 2 seconde, f/4.0, iso 400, 85mm (en dat dus in tweevoud. Afstand tot pand ongeveer 20 meter en onderlinge camera-afstand maximaal: 50 cm)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Edbulk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 375
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2012 23:04
WoonplaatsCOLON Boskoop
CONTACTCOLON

Jeroen,

Helaas geen bril in huis, ben wel benieuwd naar het resultaat. Maar wat is de volgende stap in je experiment, 3D panorama misschien.
Canon 1D mark III - 300mm f2.8 - 70 -200 f2.8 II - 24-70 f4.0

Website
Facebook
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Nee, modellen. Maar zag in de polder vandaag ook mooie dingen
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
spreading
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 303
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2011 13:40
CONTACTCOLON

Modellen, dat lijkt mij best interessant.
Leuke foto om deze techniek mee te proberen, maar echt spannend vind ik hem helaas niet.
Canon 500D, Canon 18-55mm kitlens, Canon 100mm f2,8 Macro L, Canon 50mm F1.8 II, Canon 70-200mm f4 L
http://www.wjdseegers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Mijn brilletje werkt ook!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar