Brand achter huis in St. Isidorushoeve

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Hallo iedereen,

Laatst was ik bij een melding in St. Isidorushoeve waarbij een hoop bouwafval in brand was gegaan. Deze brand was overgeslagen naar het dak van de overkapping waar het afval onder lag.

Kijk en geniet! :mrgreen:

1. Het beeld voordat de brandweer ter plaatse was.
Afbeelding

2.Buurtbewoners houden het allemaal goed in de gaten.
Afbeelding

3. Plaatje van de andere kant waarbij te zien is dat ook buurtbewoners meehielpen met het bestrijden van de brand
Afbeelding

4. Foto over de schutting heen
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Door middel van een trapje gingen de spuitgasten over de schutting heen (zelfde trapje wat ik bij foto 4 gebruikte ;-))
Afbeelding

7. Buurtbewoners kijken op een afstand toe hoe de brand geblust wordt.
Afbeelding

8. De spuitgasten zoeken naar eventuele brandhaarden in het dak. (Met dank aan de persoon die nog even een beetje extra licht gaf door met een zaklamp te schijnen :P)
Afbeelding

9. De andere kant...
Afbeelding

10. En toen de brand geblust was bood een vriendelijke buurtbewoner koffie en thee aan de brandweermannen en de fotograaf 8)
Afbeelding
wernerfotografie

Leuke foto's en OK belicht voor de omstandigheden (sommige wel iets te donker) maar als ik foto's van de brandweer zie wil ik ook vuur zien, en dat zien we niet, dus naar mijn idee niet spannend genoeg...
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Leuke fotorapportage. Alleen op de eerste foto doet die gele lamp een beetje zeer aan de ogen.
Vooral die laatste vind ik nog een hele grappige toevoeging.
Heb je nog een kopje meegedronken?

@wernerfotografie: Ik denk dat de bewoners van het naastgelegen huis daar anders over denken :wink:
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

Ik mis een beetje het vuur in deze reportage.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Tsja.
Ik heb gekeken. Maar genoten niet echt.
Ik begrijp je enthousiasme. Maar ik heb eerlijk gezegd (veel) betere gezien van je.
Dat het donker is maakt het natuurlijk wat lastiger.

Maar los van het vuur dat idd niet te zien is, van de composities had jij best meer kunnen maken.
Zeker op 2,3 en 6. Want de kennis en kunde heb je in huis. Wat ook terug te zien is bij de laatste.
De rest is me allemaal wat te rechtoe rechtaan.

Maar ik weet dat je beter kunt, dus benieuwd naar de volgende serie...!
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

peter1970 schreefCOLONLeuke fotorapportage. Alleen op de eerste foto doet die gele lamp een beetje zeer aan de ogen.
Vooral die laatste vind ik nog een hele grappige toevoeging.
Heb je nog een kopje meegedronken?

@wernerfotografie: Ik denk dat de bewoners van het naastgelegen huis daar anders over denken :wink:
Kopje... hou het maar op een plastic bekertje :mrgreen:

--------------------
wernerfotografie schreefCOLONLeuke foto's en OK belicht voor de omstandigheden (sommige wel iets te donker) maar als ik foto's van de brandweer zie wil ik ook vuur zien, en dat zien we niet, dus naar mijn idee niet spannend genoeg...
quote="nieuwsgroepen"]Ik mis een beetje het vuur in deze reportage.[/quote]

Het verhaal is zo: ik was eerder dan de brandweer, en toen waren er nog vlammen. De brandweer kwam ter plaatse en begon (logisch) gelijk met blussen. Pas later zag ik dat er even verderop een stapel bakstenen lag waar ik op kon staan. Toen waren er helaas geen vlammen meer te zien...

--------------------
Frank64 schreefCOLONTsja.
Ik heb gekeken. Maar genoten niet echt.
Ik begrijp je enthousiasme. Maar ik heb eerlijk gezegd (veel) betere gezien van je.
Dat het donker is maakt het natuurlijk wat lastiger.

Maar los van het vuur dat idd niet te zien is, van de composities had jij best meer kunnen maken.
Zeker op 2,3 en 6. Want de kennis en kunde heb je in huis. Wat ook terug te zien is bij de laatste.
De rest is me allemaal wat te rechtoe rechtaan.

Maar ik weet dat je beter kunt, dus benieuwd naar de volgende serie...!
Bedankt voor je reactie Frank, hier heb ik wat aan. Bij een brand is het natuurlijk erg chaotisch: de brandweer komt aanrijden, de buurtbewoners zijn al bezig met blussen, je moet de politieagenten overtuigen dat jij voor een 'goed doel' foto's maakt, etc. Daarom schiet het echt nadenken over composities er soms bij in. De volgende keer moet ik er maar weer meer op gaan letten ;-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar