Foto's maken in Nieuwegein

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
EricJ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2007 12:48

Binnenkort mag ik chauffeuren naar Nieuwegein en moet mezelf daar een uurtje of drie zoet houden.
Ik dacht: camera mee! Ik kom totaal niet uit de buurt. Wat zijn de mooie plekjes? Een beetje natuur graag!

Groet,

EricJ
[ 40D | EF 50 1.8 II EF-S | 105 2.8 Macro| 18-55 EF-S IS | EF 70-300 IS USM | CF ULTRA II 4.0 | CF ULTRA II 2.0 | VELBON ]
mgifotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2007 11:37
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Uiterwaarden van de lek?
Gebruikers-avatar
Expression
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 204
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 14:41
CONTACTCOLON

ik weet niet in welk gedeelte je van Niewegein je gaat.
Maar je hebt bijvoorbeeld de beatrix sluisen wat een erg mooie omgeving is, ook hebben we hier in Nieuwegein een Slot.
In de verlenging van de sluisen heb je een oud stadsgedeelte Oud Vreeswijk dat een beetje de sfeer ademt van een oud vissersdorpje, wel jammer dat dat steeds moderner word, maar nog wel oude ophaalbruggetjes en zo.
In het natuurkwartier hebben we een herbouwde waterwipmolen uit de 17e eeuw geloof ik, ook een mooi plaatje.
Ook hebben we hier in Oude Gein ene heel mooi en groot park.

Al met al was Niewegein ooit genomineerd voor lelijkste stad in Nederland, maar nog genoeg verborgen plekjes die wel degelijk mooi zijn :D
Canon 50D *Canon 17-85 mm IS USM***Falcon Eyes Flitsset ss110F
Gebruikers-avatar
EricJ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2007 12:48

Klinkt goed allemaal. Ik hoef me dus niet te vervelen.

We zullen Dhr. Google eens raadplegen n.a.v. de adviezen en dan een keuze maken. Als het wat wordt dan zal ik de foto's posten.

EricJ
[ 40D | EF 50 1.8 II EF-S | 105 2.8 Macro| 18-55 EF-S IS | EF 70-300 IS USM | CF ULTRA II 4.0 | CF ULTRA II 2.0 | VELBON ]
Gebruikers-avatar
pixelvox
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 380
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2009 22:30
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Heb zelf enkele jaren in Nieuwegein gewoond en ging graag wandelen langs de lek bij de sluisen en Vreeswijk. Lijkt me leuk de foto's te zien :)

~esther
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar