Iso instelling

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

jonggolde schreefCOLONHeet RoelofT "Canon"? :) :) (Grapje)
Soms mis ik de "vind ik leuk-knop" ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

jonggolde schreefCOLON
Gezien de context van mijn bericht in dit topic én het feit dat de naam Gabriel in de avatar van Telescoop staat, lijkt me dat vrij duidelijk.
Ik heb een vergrootglas gepakt en nu je het zegt staat daar kennelijk inderdaad een naam in. :)
Even verder inzoomen met je vergrootglas en je komt nog veel meer van me te weten.... ;)

En daarbij: TS is m.i. zogenoemde 'zuiger'...
Domme vraag stellen en verder niet meer reageren.
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Het antwoord op een gestelde vraag hoeft overigens niet alleen voor de vraagsteller interessant te zijn, maar kan ook zeker van belang zijn voor meelezers die wellicht wat minder kennis hebben of niet zo snel uit zichzelf een vraag stellen. Ook daar is een forum voor bedoeld wat mij betreft.
Daar heb je wel een punt!
Gebruikers-avatar
RoelofT
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2018 19:48
WoonplaatsCOLON Sassenheim
CONTACTCOLON

jonggolde schreefCOLON
Heet RoelofT "Canon"? :) :) (Grapje)
Echnie!
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

telescoop schreefCOLON
jonggolde schreefCOLON
Gezien de context van mijn bericht in dit topic én het feit dat de naam Gabriel in de avatar van Telescoop staat, lijkt me dat vrij duidelijk.
Ik heb een vergrootglas gepakt en nu je het zegt staat daar kennelijk inderdaad een naam in. :)
Even verder inzoomen met je vergrootglas en je komt nog veel meer van me te weten.... ;)

En daarbij: TS is m.i. zogenoemde 'zuiger'...
Domme vraag stellen en verder niet meer reageren.
TS heeft wel degelijk gereageerd. Daarna is ie waarschijnlijk hard weggerend om nooit meer terug te komen. Kan 'm geen ongelijk geven.
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
jeka
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 22:55

Ik ben niet weg gerend hoor :) en ik heb ik iedereen bedankt voor de reacties. Na mn laatste bericht heb ik wel mee gelezen, maar de reacties die daarna volgen was voor mij niet relevant :)
Mijn site http://www.picturelifestyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Dat is ook het forum; er uit pikken wat relevant is. Mooi dat je je niet weg hebt laten jagen.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Mijn remedie op dergelijke vragen is meestal stilte... of een korte verwijzing naar de handleiding of youtube... ik snap wel waar de opmerking van Gabriel vandaan komt...
Apple fan, Canon volger...
Anoniem 3

wibo53 schreefCOLONMijn remedie op dergelijke vragen is meestal stilte... of een korte verwijzing naar de handleiding of youtube... ik snap wel waar de opmerking van Gabriel vandaan komt...
Uit mijn tenen, dat snap je wel.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Waar anders? :D :D :D
Apple fan, Canon volger...
Daffiedolf1
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2005 16:39
WoonplaatsCOLON Friesland

Na vele jaren terug op deze site, omdat ik de camera uit het vet heb gehaald en er is niets veranderd. Jammer. Ik zie veel reacties, maar niet meer op de vraag. Ik zie wel veel van de namen van jaren geleden langs komen met ongeveer dezelfde manier van reageren.
Goed Van MarcoEOS dat hij het opneemt voor de minder wetende mede-fotograaf en dus voor dit forum!
Ik had de stille hoop dat .................... er inmiddels een andere wind zou waaien op dit forum.
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Daffiedolf1, vergeleken met andere fora, gaat het er hier meestal heel vriendelijk aan toe hoor. Het kan natuurlijk wel eens zijn dat iemand een zware dag gehad heeft en dan wat knorrig overkomt maar dat zijn toch wel uitzonderingen. Ik blijf het altijd verdedigen dat iedereen zijn mening mag geven, als het maar vriendelijk blijft.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Gaveau schreefCOLON 29 Feb 2020 00:54Ach, en een beetje humor mag toch ook?
Graag zelfs. Met humor is niets mis. Zolang je maar bedenkt dat niet ieders humor hetzelfde is. Even nadenken over hoe je boodschap overkomt (en of je het misschien anders kunt brengen), voorkomt vaak een hoop ellende.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Ik vraag me met recht af waarom er zo moet worden gereageerd op een vraag, zeker gezien je achtergrond als leraar telescoop. Jij als geen ander zou toch moeten weten wat je kunt aanrichten met de manier waarop je antwoord. Jaren heb ik mijn camera aan de wilgen gehangen door mijn onwetendheid/onzekerheid in combinatie met dit soort reacties.
Gelukkig heb ik dat achter me kunnen laten en ben ik opnieuw begonnen. En hé, laat ik nou een 5D mkIII hebben en laat ik nou moeite hebben om wijs te worden uit de gebruiksaanwijzing. Niet omdat ik niet kan lezen, maar omdat ik nooit heb geleerd om te fotograferen maar alles op gevoel doe en heel veel dingen pas ‘vertaal’ als ik tegen beperkingen aanloop en weet je, ik vind dat de 5D best aan mij besteed is.
Ik vond het EOS altijd leuk ik heb er veel geleerd zeker mede door Jeroen en ik ben uiteindelijk afgehaakt door dit soort sneren. Best jammer.
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Na vele jaren terug op deze site, omdat ik de camera uit het vet heb gehaald en er is niets veranderd. Jammer. Ik zie veel reacties, maar niet meer op de vraag. Ik zie wel veel van de namen van jaren geleden langs komen met ongeveer dezelfde manier van reageren.
Goed Van MarcoEOS dat hij het opneemt voor de minder wetende mede-fotograaf en dus voor dit forum!
Ik had de stille hoop dat .................... er inmiddels een andere wind zou waaien op dit forum.
Nou... laat ik nou precies hetzelfde ervaren. Ben na een heel aantal jaren weer terug bij Canon, in het gelukkige bezit van een Canon RP. Zo ontzettend blij daarmee want oh wat heb ik mijn Canon camera gemist.
De zo herkenbare kleuren en de overzichtelijke menustructuur, heerlijk, ik zat er meteen weer in. Het duurde nogal voordat Canon een volwaardige betaalbare systeemcamera op de markt had gebracht, nu eindelijk de overstap gemaakt. Dus via Olympus en Canon terug op het oude nest.
En toen ook weer terug naar dit forum. Een beetje aan het lezen geweest... wel geschrokken van de minimale hoeveelheid berichten, maar jullie zijn er nog!!!
Echter.... deze discussie is ook voor mij helaas ook weer thuiskomen.... er is inderdaad niet veel veranderd sinds mijn laatste bezoeken als ik dit allemaal zo lees. Chapeau voor de beheerders Marco en Gumpje, jullie zijn er ook nog.
Fijn en knap dat jullie hier nog steeds je best doen om alles in goede banen te leiden. Maar ik geef nog niet op, wat ooit een geweldig forum was kan hopelijk nog weer terugkomen. Allemaal iets meer geven dan nemen en tot 10 tellen voor je reageert. Er zijn momenteel ergere dingen gaande dan je druk maken over zinloze vragen lijkt mij. Laten we vooral genieten van onze gezamenlijke hobby, dat is toch prachtig.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Paul eos7d
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2013 20:18

Welkom op dit forum Karin, hoe meer zielen hoe meer vreugde. En, vergeleken met andere fora gaat het er hier meestal heel vriendelijk en correct aan toe hoor. Soms heeft iemand wel eens een slechte dag gehad en antwoord dan een beetje kort door de bocht maar, niemand is perfect hé.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Hé, welkom terug Karin! Top dat je er weer bent!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Welkom terug, ik herkende de avatar :-)

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

Welkom terug, ik herkende de avatar :-)

me2
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Ha, ha mooi! Dank jullie wel. Ik ga mijn best doen om hier weer actief bezig te zijn.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar