Nikon vs Canon

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Ja, Canon zal het niet veel beter doen. Dynamisch bereik en licht meting is niet heel veel beter of slechter.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesiƫ
.
Gebruikers-avatar
BertusL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 469
GeregistreerdCOLON 22 Okt 2009 21:23
WoonplaatsCOLON Houten

merijn schreefCOLONIk versta jullie wel, en vind jullie reacties begrijpelijk, maar voor alle duidelijkheid: van deze foto heb ik ook een goed resultaat, maar dit dan door manueel zaken te gaan instellen.

Naar mijn gevoel geeft de auto-stand echter wel een heel slecht resultaat, en daar is het mij dan ook om te doen, en dat is eigenlijk mijn voornaamste vraag: zou een Canon in dergelijke situaties ook dit resultaat leveren in de auto-stand?
Waarom een DSLR als je in de auto stand wilt fotograferen ?? Een Canon DSLR zal het in de stand echt niet beter doen dan Nilon. Misschien is een DSLR voor jou gewoon een verkeerde keuze. Trouwens met dit soort contrasten zal elke automaat van elk merk moeite hebben met een juiste belichting.
Canon 90D | Sigma 10-20 F4-5.6 | Tamron 17-50 F2.8 | Canon 70-200 F4L | Sigma 150-600 F5-6.3 C | Sigma 105 F2.8 OS Macro | Canon 50 F1.8 II
Mijn Flickr
merijn
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2016 10:11

Waarom een DSLR...net omdat ik niet tevreden was met de auto-stand :-) Ik begrijp je standpunt wel, ik ben blij dat jullie eerlijk zijn over Canon, net de reden dat ik deze vraag effectief hier heb gepost.

En ja, inderdaad, het contrast is groot: donkere inham en grijswitte lucht, we zullen het daarop houden dan.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar