Canon 5DII doet niks meer

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
henkdew
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010 09:58

Hallo Forumleden
Waar moet ik anders zijn om deze vraag te stellen .
Mijn 5DII heb ik gister weggelegd toen hij nog volledig werkte tenminste ik heb er nog mee gewerkt en nu doet hij helemaal niets meer .
Hij reageert niet meer op de aan en uit knop accupack er al onderweg gehaald en de accu zo in de camera ook niks systeem batterij er uit gehad geeft ook geen resultaat Kaart er uit gehad en geformatteerd op de computer werkt ook niet .
Ik heb net een nieuwe 24-105mm lens gehaald en dacht dat hij de boosdoener zou zijn maar om dat te testen even een andere lens maar dit geeft ook geen resultaat .
De accu's zijn zo'n 80% geladen .

Wie weet een oplossing of word het Techrepair

Als ik het zelf kan oplossen heel graag

m.v.g.

Henk
Canon 5DII / Canon 40D / Canon 70-200 F4 IS L / Canon 24-105 IS L / Canon EFS 18-200 / Canon 50mm I/II / Canon 28mm F2.8 / Tamron 70-300mm DI-VC-USD / canon speedlite 430EXII / Metz 54-4i / Panagor 50mm en 90mm .
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

Dag Henk

hoe jammer ook, klinkt dit toch als een belletje (of bezoekje) aan Techrepair
Gebruikers-avatar
henkdew
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010 09:58

dukie schreefCOLONDag Henk

hoe jammer ook, klinkt dit toch als een belletje (of bezoekje) aan Techrepair
bezoekje zal het niet worden woon in het hoge noorden des Lands
Canon 5DII / Canon 40D / Canon 70-200 F4 IS L / Canon 24-105 IS L / Canon EFS 18-200 / Canon 50mm I/II / Canon 28mm F2.8 / Tamron 70-300mm DI-VC-USD / canon speedlite 430EXII / Metz 54-4i / Panagor 50mm en 90mm .
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Vervang eerst je knoopcell. Je hebt verteld dat je hem eruit hebt gehaald, maar als ie leeg is, dan helpt dat weinig
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
henkdew
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010 09:58

fotojeroen schreefCOLONVervang eerst je knoopcell. Je hebt verteld dat je hem eruit hebt gehaald, maar als ie leeg is, dan helpt dat weinig
fotojeroen zou ook kunnen heb nu een accu aan de lader en die geeft aan dat hij leeg is hij knippert 0m en om rood zwart dus even laten gaan een knoopcel zal ik mij bezorgen om dat probleem ook uit te sluiten .
De accu zal vanmiddag wel behoorlijk zijn opgeladen maar wel vreemd dat de camera de accu's in 1 nacht leeg haalt .
Canon 5DII / Canon 40D / Canon 70-200 F4 IS L / Canon 24-105 IS L / Canon EFS 18-200 / Canon 50mm I/II / Canon 28mm F2.8 / Tamron 70-300mm DI-VC-USD / canon speedlite 430EXII / Metz 54-4i / Panagor 50mm en 90mm .
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Wanneer een accu in één nacht compleet leeg raakt in de camera, dan is er vaak iets anders aan de hand. Het is niet normaal in ieder geval
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
hdb
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1571
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2006 07:00

Alternatief voor TechRepair is Rofa repair.
Hans.
Gebruikers-avatar
henkdew
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Jul 2010 09:58

fotojeroen schreefCOLONWanneer een accu in één nacht compleet leeg raakt in de camera, dan is er vaak iets anders aan de hand. Het is niet normaal in ieder geval
Dag Jeroen
Op dit moment is er met de camera niets aan de hand tot zover de accu's waren totaal leeg ra ra .
Er is bij mij niemand in huis geweest vannacht want dan was het alarm wel afgegaan .
Maar nu is de vraag heeft iemand dit wel eens meegemaakt dat 2 accu's die zeker voor meer dan de helft geladen waren in 1 nacht zijn ontladen .
De andere accu zit nu in de lader en lijkt ook leeg te zijn geweest .
Of de accupack gebruikt maar 1 accu en laad op dit moment de andere ongemoeid .

Henk
hdb schreefCOLONAlternatief voor TechRepair is Rofa repair.
Hans.
Hans het maakt voor mij niet uit het is allebei voor mij te ver om te reizen dat laat ik aan de pakjes bezorgers over ik heb nu alleen ervaring met Techrepair .
Canon 5DII / Canon 40D / Canon 70-200 F4 IS L / Canon 24-105 IS L / Canon EFS 18-200 / Canon 50mm I/II / Canon 28mm F2.8 / Tamron 70-300mm DI-VC-USD / canon speedlite 430EXII / Metz 54-4i / Panagor 50mm en 90mm .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar