5 Mei Den Bosch

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Tijdens het Bevrijdingsfestival waren er verschillende podiums...
Weet niet wie dit zijn :oops:...


1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9.
Afbeelding
I'm not going to change my identity, to be perfect
Gebruikers-avatar
nielz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2007 18:37
WoonplaatsCOLON den bosch
CONTACTCOLON

Het zijn engel en daniel ;)
Ziet er goed uit, soms wat storende achtergronden maarja daar heb je natuurlijk geen invloed op met concertfotografie :P

Qua kleuren en contrast zit het wel goed en de scherpte zit er ook goed in.
EOS 500 :: EOS 850 :: EOS 30D+grip :: EOS 5D+grip :: 50mm 1.8 II :: 24-70L 2.8 :: Tamron 17-35 2.8/4.0 :: 430EX II :: Lowepro rugzak :: Statief ::
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik ga met Nielz mee.
Best wel netjes en niet makkelijk zo'n grote groep neer te zetten. Er zijn een paar puntjes die me opvallen, en misschien heb je er wat aan bij een volgende poging.
#1 daar zou je iets van de onderkant kunnen snijden (de hoofden). Over het algemeen zou je dat denk ik sowieso eens moeten proberen, dichterbij gaan staan (als dat mogelijk is) en proberen de artiest echt te isoleren. Dan ben je ook meteen voor een deel van storende achter en voorgronden af. Verder lijkt het hoofd van de rapper wat overbelicht.
#2 dit is wat ik bedoel bij foto 1. Ik denk dat als je een beetje met een bewerkings programma gaat spelen, je nog meer uit deze plaat kunt halen.
#3 Jammer dat die figuur rechts met z'n armen over elkaar staat. Nu haalt hij een beetje de actie uit de plaat weg.
#4 Lekerre actie, leuk moment. Let wel op scherpte en scherpte diepte, hiermee zou je de achtergrond kunnen vervagen en dus minder druk maken.. Dat laatste kun je ook beter krijgen als je veel dichterbij staat. (je schiet al op F2.8 zag ik).
#5 Is hem niet echt, een figuur met z'n rug naar ons toe de anderen heel afwachtend. spetterd niet.
#6 Qua compo en moment absoluut de beste van deze serie. Ietse meer contrast en hij is af.
#7 Deze heb je met F5.6 geschoten, F4 of F2.8 was een betere keus geweest denk ik. (weer i.v.m. de achtergrond).
#8 Pas er niet bij. Ik zie iemand met een biertje niet een artiest. Ook omdat zijn hand met microfoon bijna geheel afgeknipt zijn.
#9 Moment/houding is wel leuk, ook hier mist contrast.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Bedankt voor de tips Marc! Ik zal de ze meenemen, als ik ooit nog eens zoiets ga fotograferen.
I'm not going to change my identity, to be perfect
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar