Vakantie Indonesië (Jakarta, Bali, Gili)

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
madcrow
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 23:12

Hierbij een paar foto's die ik heb gemaakt tijdens mijn vakantie in Indonesië. Ik heb sinds kort een EOS400d met (mede dankzij dit forum) een nieuwe lens. (Tamron 17-55mm 2.8). Benieuwd wat jullie er van vinden, dit is mijn eerste serie foto's dus commentaar is meer dan welkom.

Nr.1

21528

Nr.2

21527

Nr.3

21526

Nr.4

21525

Nr.5

21524

Nr.6

21523

Nr.7

21522

Nr.8

21521

Nr.9

21520

Nr.10

21519

Nr.11

21518

Nr.12

21517

Gebruikers-avatar
dtmn
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2006 14:21

Mooie platen met als toppertje nr. 11. Prachtig hoe die ventjes stoere handgebaartjes proberen te maken terwijl die kleine het net nog niet helemaal doorheeft. Mooi moment vastgelegd.

Wat ik me wel afvraag....waar zijn die betoverende gili-stranden??? Ben er zelf helaas tijdens min Bali-tripje niet geweest maar weet van anderen dat dat toch wel heel mooi moet zijn...
EOS 300D l Sigma 18-125 F3.5-F5.6 l Canon EF50 F1.8 MKll l Canon EF-s 70-300 IS USM F4-F5.6 l Sigma 105 macro F2.8
Gebruikers-avatar
Git
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 261
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2011 09:27
WoonplaatsCOLON Ekeren
CONTACTCOLON

Prachtige foto's ... ik vertrek volgende week richting Indonesië en kijk er al enorm naar uit.
Canon 60D | EF-S 18-135MM F3.5-5.6 IS | EF 50MM F/1.8 | Flickr
“The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera.” ― Dorothea Lange
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

prachtige foto's!
de vignettering op foto 4 vind ik aan de ene kant wel stoer, aan de andere kant, wat 'n afbreuk..
haha :P
mixed feeling.. :)

foto 9 vind ik toch wel 'n toppertje
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
madcrow
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 23:12

Thanks allemaal voor de opmerkingen! Ik zal later nog wat foto's van de Gili eilanden posten inclusief een paar onderwater foto's. Deze zijn niet haarscherp maar alles is wel super te zien!

@ Billie 90, zat te twijfelen over de vignettering maar uiteindelijk toch besloten om deze er omheen te plaatsen :-) Het is vaak met deze functie you hate it or you love it ;-)

@ dtmn is idd een leuke foto geworden, helaas niet overal even scherp maar het moest allemaal erg snel omdat de boot vertrok.
Kelvin
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 14:57

Nr. 4 in zwart/wit! Lijkt me ontzettend mooi!!
madcrow
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 23:12

Kelvin schreefCOLONNr. 4 in zwart/wit! Lijkt me ontzettend mooi!!

21560

Ziet er idd ook erg mooi uit!!!
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Ik ben iets minder enthousiast, de eerste drie foto's zou ik weg laten. Deze kan je ook in Nederland fotograferen.
foto 4 vind ik teveel vignettering.
foto 5 vind ik niet scherp, wat opgehaald lijkt te zien in een foto bewerkingsprogramma.
foto 7 vind ik de compositie niet lekker en toont wat flets
foto 8 lijkt mij teveel met de schuifjes gespeeld
foto 9 vreemde kleuren
foto 11 vind ik flets
foto 12 leuk gevonden jammer van hethoofd rechts wat als grote zwarte vlek terug komt.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
madcrow
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 23:12

Dianawoman schreefCOLONIk ben iets minder enthousiast, de eerste drie foto's zou ik weg laten. Deze kan je ook in Nederland fotograferen.
foto 4 vind ik teveel vignettering.
foto 5 vind ik niet scherp, wat opgehaald lijkt te zien in een foto bewerkingsprogramma.
foto 7 vind ik de compositie niet lekker en toont wat flets
foto 8 lijkt mij teveel met de schuifjes gespeeld
foto 9 vreemde kleuren
foto 11 vind ik flets
foto 12 leuk gevonden jammer van hethoofd rechts wat als grote zwarte vlek terug komt.
Thanks voor je feedback, helaas dit keer geen positieve reacties :-)

v.w.b.t foto 1t/m 3, ik zou niet weten waar ik deze bloemen in de natuur in NL zou kunnen zien.... Wellicht foto 3 maar de eerste twee zou ik niet weten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar