Vissersdorp Lavapié, Chili

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RPGraphix
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2011 09:50
WoonplaatsCOLON Ergens in Noord-Holland
CONTACTCOLON

Omdat de kleurenfoto's beter in smaak vallen kennelijk, hier dan nog maar een selectie uit een ander dorp langs de Chileense kust. Ook dit dorp is door de aardbeving en de tsunami van 2010 getroffen. De noodwoningen even buiten het dorp zijn hier de bewijzen van. Ik laat weer de mooie kant van het dorp zien.
De tocht naar het dorp was geen eenvoudige. Zo'n 10 km over onverhard, bergachtig terein. De goot langs het pad regelmatig angstvallig dichtbij zien komen. Maar mijn bezoek smaakte! Ik heb uren op een rots bij de kolkende zee gezeten in gezelschap van een vriendelijke maar regelmatig in de weg lopende, schurftige hond. Maar ach, wat een genot! Voor de record heb ik 'm maar even mee gefotografeerd.

#1

21432

#2

21433

#3

21434

#4

21435

#5

21436

#6

21437

Groet,
Ruud
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Foto 1 en 5 spreken mij het meeste aan, Foto1 door de ruwe ze en het algehele uitzicht.
Foto5 Ook door het uitzicht maar ook door de algehele compositie van de foto. Nou ja de hond dan niet zo omdat het daar vrij donker is.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
RPGraphix
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2011 09:50
WoonplaatsCOLON Ergens in Noord-Holland
CONTACTCOLON

Dank BossA voor het commentaar. #5 heb ik toegevoegd vanwege het inleidende verhaal. Ik vind zelf dat de hond afbreuk doet aan de compositie en daarom twijfelde ik over de publicatie.

Groet,
Ruud
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar