Tanger Marokko!

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Arnoud-fotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 15:23

wauw wat een cultuur shock! was op vakantie in spanje cadiz een dagje weg naar Tanger niet heel veel foto's gemaakt daar maar toch 2 die ik wil laten zien!

hoop dat jullie T wat vinden! comments en verbeterpunten zijn van harte welkom! ook op Z/W omzetting:)

F1
exif: F5.6 1/640e sec iso-100

Afbeelding

F2.
exif: F9 1/320e sec iso 100

Afbeelding

bedankt voor het kijken!;)
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

de foto's vind ik kwa compositie wel mooi. De zwart wit omzettingen vind ik een stuk minder.
In eerste instantie dacht ik "te donker". Maar dat is het volgens mij niet.
Ik hou het op "te weinig contrast".

groet
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
RPGraphix
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 283
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2011 09:50
WoonplaatsCOLON Ergens in Noord-Holland
CONTACTCOLON

Ik denk eerder te veel contrast. De foto's komen erg hard over, te veel zwart of wit zonder middentonen. Ik zou nog wat met de instellingen spelen. Tenzij het resultaat zo bedoeld is natuurlijk.

Groet,
Ruud
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik sluit me bij mijn voorgangers aan, met name wat betreft foto 2. Foto 1 kan het wel hebben, die krijgt er iets ouds/analoogs (?) van. Bij nummer twee heb ik die indruk minder, die vind ik vooral druk. Kan me trouwens ook voorstellen dat die in kleur erg geslaagd is/kan zijn.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Zijn beide platen die de sfeer van het land goed weergeven. De omzetting naar B/W is niet erg goed gelukt is mijn mening. Inderdaad te hard en te veel contrast. Ben wel benieuwd waarom geen kleurenversie, dat kan de sfeer soms nog beter vastleggen. Zeker foto 1 komt in kleur denk ik beter tot zijn recht, voor een landschap in b/w vind ik deze te druk.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Arnoud-fotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2011 15:23

alleen dank voor de reactie:) heb ze niet in kleur gezet omdat ik ze nogal flets vond in kleur doordat de foto's midde op de dag zijn gemaakt met felle zon. en omdat ik een bepaalde sfeer wilden geven met zwart wit de foto's in zwart wit gezet. zal nog ff kijken of k ze nog een beetje kan aanpassen met behulp van jullie comments!:) dank ga der morgen nog ff voor zitten:)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar