Zanzibar

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sawubona
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2011 22:29

Mijn vakantie naar Kenia en Tanzania afgesloten in Zanzibar. Omdat ik niet zo'n strandtype ben, had ik er eigenlijk niet zoveel van verwacht. Maar toch een aanrader, er is genoeg te beleven.

1. Mooi contrast tussen de vissersbootjes en de superluxe veerboot die je naar Zanzibar brengt.

12064

2. Strand van Prison eiland voor de kust van Zanzibar (goede snorkel locatie).

12065

3. Locals spelen een potje voetbal.

12066

Gebruikers-avatar
RickvdK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2011 20:25
WoonplaatsCOLON Moriaanshoofd, Zeeland

Mooie foto's!, ik vind foto 2 de mooiste, daar zou ik met een ND110 wel willen staan! :P
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Mooie reeks heb je gemaakt!

Foto 1 vind ik de mooiste. Onderwerp is meteen duidelijk zonder het te verwoorden.
Foto 2 vind ik iets te klinisch en saai. Wel mooi, alles zit erin. gewoon persoonlijke smaak denk ik.
Foto 3 zeker mooi. Dichterbij het onderwerp en op gelijke hoogte zou deze foto een topper maken. Nu teveel total view.
Favo dus: 1 - 3 - 2

Groet, Bas
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
sawubona
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2011 22:29

Bedankt voor het commentaar! Grappig: ik heb foto 2 heel bewust gemaakt omdat ik terplekke de lijnen zo mooi vond van de wolken met de steiger...kwam ik thuis en toen vond ik het nog steeds mooi en leuk bedacht, maar wel saaier dan ik van te voren had bedacht...
MaartenK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2005 23:08
WoonplaatsCOLON Enschede

Mijn kijkplezier (met name de sfeer) wordt op bij foto 1 en foto 3 behoorlijk bedorven door die jachten.
Ik vind dat jammer want anders waren ze voor mij stukken beter geworden.
Foto 2 is een positieve uitzondering.
EOS 7D, Tokina 11-16mm f/2.8, EF-S17-55mm f/2.8 IS USM, EF-S 60mm f/2.8 USM Macro, EF 70-200mm f/2.8L USM, EF 400mm f/5.6L USM, 430EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar