Vakantie op Skiathos, Griekenland

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Vorige week terug gekomen van een weekje zon in Griekenland. Camera mee, natuurlijk, hoewel het gewicht en de kwetsbaarheid van de camera me behoorlijk tegen ging staan in 35graden op het strand. Je laat zo'n cam ook niet zo makkelijk onbemand op je matje liggen terwijl je de zee omploegt... Dus veel foto's niet gemaakt, omdat de cam in het hotel verbleef... Gelukkig had mijn zusje een compact mee, waar ik ook de nodige plaatjes mee heb gekiekt. Die heb ik nog niet gezien, dus misschien volgt er nog een update...

Alles geschoten met de 5dII icm 35mm F/1.4 en soms een 1.4 extender ertussen.

1.

6626

2.

6627

3.

6628

4.

6629

5.

6630

6.

6631

7.

6632

8.

6633

9.

6634

Bij deze foto heb ik een klein verhaaltje...
De mythe zegt dat als je eenmaal door deze boog zwemt, in een rondje, dat je dan de liefde van je leven tegen zult komen. Doe je dit driemaal, dan krijg je de eeuwige jeugd. Nou vind ik de eeuwige jeugd niet nodig, want je geliefde moet er ook drie keer omheen, en dat kan nogal eens tegenvallen. Ik ging dus voor één rondje. Vanaf het strand moedig naar de doorgang toe, allemaal prima, maar zodra je er door bent en naar links ploetert dan zie je een behoorlijk stuk open zee, met flinke golven, geen bodem onder je zolen en overal flinke scherpe rotsen op de bodem. Nou ben ik niet zo'n zwemmer, en zeker niet na een dagje strand, zon, bier en sjaggies, dus ik ben daar haast verzopen halverwege... Ik ben niet gauw bang, maar dit was echt spannend. Op mijn rug zwemmend, om kracht te sparen, proestend en zout water drinkend belandde ik uiteindelijk aan de kust. Mijn zus zei dat ik er behoorlijk rood aangelopen uitzag... Maar ik heb het gehaald. Na een kwartiertje uitpuffen heb ik deze foto gemaakt.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
FerryB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2010 21:35

Leuke foto`s van een leuk en fotogeniek eiland. Wij zijn er in mei/juni geweest en een fantastische vakantie gehad.
De boog bij Lalaria beach zijn wij helaas niet aan toe gekomen.
Welk apartement/hotel zaten jullie?
550D + GRIP + EF-S15-85IS-USM + EF-S55-250IS + 430EXII
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Elenis Village in Achladias. Beetje van het stadje af, maar met een scooter is alles prima bereikbaar.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Ik vind de laatste foto het mooist! (En het 'beste verhaal!' Nu maar wachten....)
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Jan Vos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2008 20:49
WoonplaatsCOLON Hoogkerk

En jij wilde natuurlijk 3 rondjes zwemmen, volgende keer doen als het windstil is Maurice. :lol:
Vulpes Pilum Mutat, Non Mores.
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Nee, 3 rondjes was echt mijn ondergang geweest ;). Windstil. Daar heb je een punt. Nooit bij stil gestaan. Heb duidelijk geen zeebenen 8)
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar