'Just a Canon...'

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
hannovandijk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2006 21:21
WoonplaatsCOLON Dalen
CONTACTCOLON

Afgelopen zomer zijn we voor het eerst naar Engeland op vakantie geweest. Schitterend land! We hebben een rondreis gemaakt door Zuid-Engeland en we hebben zoveel dingen nog niet gezien, dat we volgend jaar waarschijnlijk weer gaan. Op de terugweg werd ik in Dover door de douane aangehouden. Ik moest mijn motorkap opendoen en de dienstdoende mevrouw vroeg of ik mijn bagage zelf had ingepakt en of ik ook wapens bij me had... Ik kon me nog net op tijd inhouden om te zeggen: "Just a Canon", wat natuurlijk niet gelogen was, maar ik wilde het risico niet lopen dat ze mijn humor niet zou begrijpen. Ik zou niet de eerste Nederlander zijn die zijn hele bagage uit mag laden. Dat zijn grappen die je niet moet maken en ik mocht vrij snel mijn weg vervolgen. We konden vlot aan boord met alleen goede herinneringen aan Engeland.

Hieronder wat foto's die ik daar gemaakt heb. Van alles wat, met series ben ik nog bezig.

1. Krabvissers brengen hun vangst aan wal in Dartmouth
Afbeelding

2. Teveel regen, de cricketwedstrijd wordt afgelast
Afbeelding

3. Beach-huts, een vierkante meter groot, maar vaak compleet ingericht met keuken en al!
Afbeelding

4. Schitterende wegwijzers
Afbeelding

5. Huizen/schuurtjes waar hop wordt gedroogd
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar