Trip to Norway

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Canon 400d SHOOTER
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 20:07
WoonplaatsCOLON Ergens in Zuid-Holland
CONTACTCOLON

Deze zomervakantie naar Noorwegen geweest.

Helaas heb ik eigenlijk te weinig van het land gezien, aangezien we erg ver van de toeristische trekpleisters af zaten. Ik zou dus de volgende keer gewoon meer willen trekken. Maargoed, niet getreurd, Hierbij een aantal foto's die ik gemaakt heb.

Geen serie gewoon een losse impressie.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Ze staan in showcase, kun je tegen harde kritiek?
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
dutchy
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 522
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Zuid Duitsland
CONTACTCOLON

Als je het mij vraagt kan je juist weg van de toeristische trekpleisters de mooiste foto's maken.

Maar goed zoals Gripen al zei Showcasemateriaal is het niet.
1.
Staat scheef, als ik het goed zie vanaf een boot genomen? Meer kan ik er niet uithalen.
2.
Op zich wel aardig maar natuurlijk veel te donker. Een flits laat hier tenminste de voorgrond er een beetje uit komen. Met photoshop kan je hier misschein nog wel iets uithalen.
3.
Tijdens die rit uit de auto genomen? Hij is niet scherp. Hier had je die parkplaats op moeten gaan en met een statief werken, dan had je er iets leuks van kunnen maken.
4.
Ook vanuit de auto? Op zich wel mooi die bergen en dat water op de achtergrond. Zoals je de foto genomen hebt, zit ik meer naar die vangrail te kijken. Die trekt mijn ogen van rechts naar links over die foto.
5.
Staat scheef is druk en weet niet wat je er mee wilt laten zien.
6.
De schaduw is afgesneden, is het een boei? nauwelijks iets te zien, behalve dat ie tegen de zon in genomen is.
Eos 50D | Tokina Macro 100mm F2.8 D | EF 70-200 F/4 L USM | Sigma 17-70mm 1:2,8-4,5 | Sigma 10-20mm 1:4-5,6 | Sigma EF-530 DG Super

http://www.diebouwmeesters.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

De laatste vind ik dan nog wel aardig maar daar had veel meer van gemaakt kunnen worden als de schaduw van de boei/vuurtoren (of wat het ook is) volledig meegenomen was.
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Norge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2007 22:29
WoonplaatsCOLON nieuwegein
CONTACTCOLON

De Leardal tunnel is mooi idd. Je hebt in noorwegen echt geen toeristische trekpleisters nodig om wat moois te zien. Er is zat.
klik
Gebruikers-avatar
DeKeuv
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2005 07:23
WoonplaatsCOLON 6561 nogiets

Ben zelf ook in Noorwegen geweest een aantal jaar terug, en moet zeggen dat dit niet de foto's zijn die je verwacht in een showcase, vooral niet van Noorwegen waar altijd wel iets moois te zien is, en elk type weer je genoeg materiaal geeft om mooie foto's te schieten.

Heb je trouwens wel een leuke vakantie gehad, zo te horen heb je dus niet zo heel veel kunnen zien?
Kijken is niet altijd zien.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar