Umbrie, Italie

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
motordigitaal
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 2672
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 06:25
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Paar weekjes naar Umbrie Italie geweest.
Een feest voor de fotografie.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Mooie foto's van een mooie streek. Heb je deze nog bewerkt? Ik denk dat ze dan nog mooier uitkomen qua kleur en licht.
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Akumal

Mooie sfeervolle reeks met een goed gevoel voor compositie.

rob.
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Ik sluit me aan bij Rob. Nummer 3 geeft wel goed het speciale landschap weer!
Groet
Barend
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Lampiew
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2007 19:20
WoonplaatsCOLON Houten

Erg mooie serie. Belichting en lijnen komen heel sterk over.
#6 is mijn favo. De lucht de schaduw over het land. Knap belicht.
Je hebt wel behoorlijk wat stof op je sensor. ff wegshoppen en je hebt een bijna perfecte serie.
50D, ef-s 17-55 F/2.8 IS, EF 70-200 F4/L IS, Tokina 12-24 f4, Speedlite 580EX, manfrotto 190cxprob, Gitzo G1278M. Sinds kort wat strobist spullen.
Anoniem 4

Ben ook net terug van vakantie in o.m. die omgeving. Herken de Monte Sibillini en de Piano Grande. Zo onbeschrijfelijk mooi, zelfs niet in foto’s uit te drukken. Ongelofelijk zo’n gladde vlakte op die hoogte. Dat de natuur dat zo strak kan maken, dat lukt ons niet eens met één voetbalveld. Iets verder ten noorden van Castelluccio via een weg naar de hel, kom je bijna op de top van het landschap waar werkelijk een doodse stilte heerst.
Jammer dat ik er slechts een paar dagen was in juli. In mei/juni moet het er nog veel mooier zijn.
Misschien een EOS Digitaal Fototrip? :lol:

Mooie foto’s, doen mij onmiddellijk weer terug willen. Foto’s van de Cascate di Marmore zijn hoe dan ook altijd weer spectaculair. De winkel in Norcia laat niets te raden over wat dat plaatsje beroemd heeft gemaakt.
Mijn favoriet is foto 3 met die prachtige schakeringen in het landschap. Jammer dat hier net niet die afwisseling tussen de rode en paarse bloemenvelden te zien is. De foto is waarschijnlijk gemaakt vanuit Castelluccio, het weggetje boven de parkeerplaats met de houten reling.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar