Andalusië

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jelle_82
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 08:50
CONTACTCOLON

Enkele weken geleden zijn we teruggekomen van een weekje Andalusië. Naast heerlijk bij het zwembad of het strand te hebben gelegen ook veel gezien. Een kleine impressie. Ik hoor graag wat jullie er van vinden

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

Groet,
Jelle
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Hoi Jelle, aardige kiekjes.

Misschien is het nog leuk om te vertellen waar je de foto's gemaakt hebt, of anders bewaren voor de WID. :D

1.
2.
3. Arcos de la Frontera
5. Plaza de España Sevilla
6.
Gebruikers-avatar
Jelle_82
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 08:50
CONTACTCOLON

Hoi Pieter,

2 en 6 (ik zie nu dat ik niet helemaal verkeerd door heb geteld) zijn ook in Arcos de la Frontera genomen. Foto 1 is een beetje moeilijk raden. Die is genomen in een klein dorpje genaamd Medina Sidonia.

Ik hoop toch op iets meer reacties ;-).

Groet,
Jelle
Akumal

Toch een mooie sfeervolle reeks hoor.
Gebruikers-avatar
PistolenPaultje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009 21:51

Mooie serie hoor! vooral 2 & 5. Jammer dat je op foto 1 net het onderste gedeelte van die knop niet kan zien, anders ook echt een prachtplaat!
Gebruikers-avatar
SuzanneDB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 11:04
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
CONTACTCOLON

Mooie serie. Redelijk herkenbaar. Ben paarjaar geleden in Andalusië geweest. Geweldige sfeer daar vind ik en prachtige natuur en architectuur.
De details op nr 1 vind ik mooi, goed gezien. De compo van de 2e vind ik ook goed passen. Sfeer op nr 3 vind ik echt prachtig! Nr 3 is goede compo en laatste is gewoon zo mooi typerend voor daar :)
[url]http://www.suzannedenadelfotografie.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Lekkere reeks, zeg!

1. Mooie scherptediepte. Dit is een deur, denk ik? Leuk standpunt, ook!

2. Dat schuine vind ik hier wel lekker speels. Normaal ben ik daar niet zo van ;)

3. Wat een heerlijk wijds uitzicht! Misschien iets meer contrast en saturatie erin gooien?

4. Mooi standpunt, waar je goed de tegenstelling tussen de mensen en het gebouw laat zien. Dit geeft goed de verhoudingen weer. Leuk dat je een telelens hebt gebruikt. Ik was hier ook ooit en had toen de neiging om groothoek (UWA) te gebruiken.

5. Mooie plaat. De bromfietser voegt hier iets toe, vind ik. Je benadrukt zo goed hoe smal die straatjes zijn.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar