IJsland

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Michaeldw

Ook namens mij alvast bedankt, was namelijk ook een antwoord op mijn vraag :)
Gebruikers-avatar
arlo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 311
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2006 22:25

Erg mooie platen 8)

Ze komen wel wat sterk over door de lange sluitertijden.. maar daar houd ik eigenlijk wel van.


Ben er zelf afgelopen september geweest (11 dagen rondgereden in een Landcruizer)... en het is één van de meest fotogenieke landen die ik ken..
Het is echt overal feest daar! :P
matthieukrens
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2006 12:40

Het valt me op dat je foto's prachtig van kleur zijn. Gebruik jij daar een standaardfunctie van Photoshop voor of ligt het aan je camera?
Canon EOS 50D, Canon 300 mm, Sigma 10 mm en fisheye
"Carpe diem"
Gebruikers-avatar
elusive
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 09:27
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

matthieukrens schreefCOLONHet valt me op dat je foto's prachtig van kleur zijn. Gebruik jij daar een standaardfunctie van Photoshop voor of ligt het aan je camera?
Dankjewel. Ik gebruin Graduated Neutral Density filters (grijsverloopfilters) en die halen het contrast en de kleur van de foto enorm op.
Hier een voorbeeld, links is ZONDER verloopfilter, rechts is MET verloopfilter. Beide foto's zijn onbewerkt:
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/ ... vBQoVhk%3D
[size=75]Canon EOS 5D mark II | Canon EF 17-40mm f/4 [color=red]L[/color] USM | Canon EF 70-200mm f/4 [color=red]L[/color] USM | Canon EF 50mm f/1.8 II | LEE ND filters

www.elusivephoto.com
www.flickr.com/elusive--/
[/size]
Hypnotixed
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2009 20:48
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant

Ik krijg helaas een foutmelding als ik op de link klik. Maar ben wel erg geinteresseerd in het verschil, aangezien deze filters op mijn verlanglijstje staan.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar