Tijdens vakantie genomen

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
r.v.hamond
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2004 19:42
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Gr. Ron

www.ronsdigifotos.tk
Gebruikers-avatar
@ssie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2246
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2004 18:15

Tja...nu heb je meteen 2 van m'n favorieten te pakken....Ben gek op varen, dus die boot scored goed...al had ik graag ietsje meer van de boot gezien....!

En die zonsondergangen....ERRUG MOOI!!! 1 van me favoriete foto-objecten ook...
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Dat bootje heb je mooi te pakken. De sundowns zijn niet echt scherp, maar dat kan aan de jpg liggen. Of je zal een f11 of hoger moeten gebruiken.
Ik zou proberen de zon niet in het midden van je compositie te plaatsen . Trek in gedachte, voor je schiet, de lijnen op een derde van boven en links en rechts. Op die snijpunten poot je de zon. Die struik in je compo vin ik geweldig, dat kan je mooi diepte geven.

Dan word het zoiets ;) Bootje heb ik erin geshopt.

Afbeelding

Mooi he, foto's
Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Gebruikers-avatar
@ssie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2246
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2004 18:15

*wow* Kro...dit is helemaal de perfecte combinatie.....prachtig plaatje, ook al is de boot er in gefotoshopped :D
r.v.hamond
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2004 19:42
WoonplaatsCOLON Tilburg
CONTACTCOLON

Kropot schreefCOLONDat bootje heb je mooi te pakken. De sundowns zijn niet echt scherp, maar dat kan aan de jpg liggen. Of je zal een f11 of hoger moeten gebruiken.
Ik zou proberen de zon niet in het midden van je compositie te plaatsen . Trek in gedachte, voor je schiet, de lijnen op een derde van boven en links en rechts. Op die snijpunten poot je de zon. Die struik in je compo vin ik geweldig, dat kan je mooi diepte geven.

Dan word het zoiets ;) Bootje heb ik erin geshopt.

Afbeelding

Mooi he, foto's
Kro

Bedankt voor je commentaar Kro, daar kan ik iets mee. Feit dat de zonsondergangen niet scherp zijn heeft met name te maken dat ze op 300 mm zijn genomen. Ik kon geen betere positie vinden zonder al te veel storende omgevingselementen mee vast te leggen, dus zoomen maar. Bij een sfeerplaat vind ik dat minder erg. Maar die plaat van jou is natuurlijk TOP :lol: daar kan deze jongen nog wat van leren.
Gr. Ron

www.ronsdigifotos.tk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar