Bella Italia

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
lander
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2010 07:25

Nog wat uit het Archief....Italie 2013
Afbeelding
Venice
by Jack, on Flickr

Afbeelding
Venice
by Jack, on Flickr

Afbeelding
Borghetto - Italy
by Jack, on Flickr
Gebruikers-avatar
martindd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 741
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Thuis

Venetië staat er mooi op; Ik heb bijna een zelfde foto genomen vanaf Ponte de Rialto .. wie niet eigenlijk?
Lekker frisse foto's! :D
Misschien kan je in foto 2 nog wat lenscorrecties toepassen? de gebouwen 'leunen' wat te veel over.
En ik heb het idee dat je een grijsmasker over de boven zijde van de foto hebt getrokken? Er lijkt een donkere band te zitten hoog in de lucht; de overgang lijkt wat scherp; misschien kan je dat fixen?

gr. Martin
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Mooie foto's. Inderdaad zou bij nr 2 de gebouwen wat rechter kunnen.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
lander
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2010 07:25

martindd schreefCOLONVenetië staat er mooi op; Ik heb bijna een zelfde foto genomen vanaf Ponte de Rialto .. wie niet eigenlijk?
Lekker frisse foto's! :D
Misschien kan je in foto 2 nog wat lenscorrecties toepassen? de gebouwen 'leunen' wat te veel over.
En ik heb het idee dat je een grijsmasker over de boven zijde van de foto hebt getrokken? Er lijkt een donkere band te zitten hoog in de lucht; de overgang lijkt wat scherp; misschien kan je dat fixen?

gr. Martin
Dank voor het commentaar! Lenscorrecties zal ik nog even een beetje bijschalen, er zit inderdaad een grijsmasker over de foto, ik zal eens checken of ik die wat natuurlijker kan laten verlopen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar