Kirkja

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
AnnevanHouwelingen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2012 19:34
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug
CONTACTCOLON

36530

Net terug van een voorbereidingsreis voor onze IJsland fotografieworkshop in mei van dit jaar (zie workshopaankondiging in het forum).

IJsland zit bomvol met kerken. Als er al meer dan twee boerderijen bij elkaar staan is er al een houten kirkja. Vaak staan ze ook mooi in het desolate land. Dit exemplaar vraagt 's avonds nog extra aandacht!
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

zeer mooi beeld
wat ik mooi hieraan vindt is de verschillende licht bronnen.
- De Lucht stak blauw
- Het stralen van het kruisje op de kerk.
- Het uitlichten van de kerk
- De driehoek die achter uit de kerk op de rots wordt geprojecteerd.

Ik zou echter de foto iets afsnijden, vooral aan de linkerkant zit een licht bron die soort.
Maar verder prachtig.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
AnnevanHouwelingen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2012 19:34
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug
CONTACTCOLON

Mark,

Dank voor je mooie woorden. Dit plekje had ik ontdekt in een vliegende storm. Dat kruis en het effect op de berg erachter trok mij aan, maar ik moest mezelf schrap zetten om niet om te waaien, dus van fotograferen met lange belichting was al helemaal geen sprake. Toen het dagen later mooi weer was geworden ben ik er nog een keer langs gegaan. Het is bij dit soort plaatjes een beetje timen. Als het nog te vroeg is vallen de lichten niet zo op en als het te laat is wordt alles zwart behalve de lichten.

Groeten,

Anne
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar