Kermis vuurwerk Hoorn 2012

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Gisteravond op het Hoorns hop tijdens de kermis hier deze foto,s gisteravond gemaakt.
Uit de hand gefotografeerd met iso 800 kwam ik nog tot aardige sluitertijden.

Het zijn mijn eerste vuurwerk foto,s hier op het forum.
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
K!K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2009 21:16
WoonplaatsCOLON Noord Limburg

Ik vind het best mooi plaatjes :) er lijkt alleen weinig kleur in te zitten maar dat kan ook het vuurwerk zelf zijn.
Gebruikers-avatar
martindd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 741
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Thuis

Ik vond de show erg mooi; Het gebruikt vuurwerk alsmede het synchroon afschieten van diverse elementen.
We stonden vlakbij de controleauto en hadden dus prima uitzicht en geluid.
De tweede foto spreekt me het meest aan, Het boeket van de vuurpijlen word hierin mooi weergegeven
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

Jij stond vlakbij waar dat blauwe licht op de flats werden geschenen aan de overkant van het water.
Daar was ik even op zoek naar een goede plek, en daar was het zo druk.
Ik ben om de schouwburg heen gelopen en stond voor de schouwburg zo aan het water daar was
gelukkig veel ruimte op het paadje wat daar liep, ik stond dus eerste rang met goede muziek.
Vond het leuk om te doen en veel foto,s gemaakt en vanmorgen deze even uitgezocht.

Bedankt alvast voor de reacties.
Gebruikers-avatar
martindd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 741
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Thuis

Ik heb wel iemand met een EOS gezien en een 70-300 ( denk ik ) , was jij dat?
We stonden inderdaad op een druk punt; pal naast de speaker in het midden voor het talud.
Gebruikers-avatar
Gorrog
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2011 10:24
WoonplaatsCOLON Hoorn

Niet gek voor de eerste keer. De kleuren zouden misschien iets opgekrikt kunnen worden. Nummer 4 vind ik de meest bijzondere. Jammer dat er niet 1 bij zit met de kermis/stad op de achtergrond, maar dat kon waarschijnlijk niet vanaf jouw standpunt. Ik heb alleen de geluiden in de verte gehoord en wat lichten door de bomen heen. Deze keer maar eens niet in het echt gezien.
Gebruikers-avatar
Maurice-e
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2012 22:23

martindd schreefCOLONIk heb wel iemand met een EOS gezien en een 70-300 ( denk ik ) , was jij dat?
We stonden inderdaad op een druk punt; pal naast de speaker in het midden voor het talud.

Nee dat was ik niet ik had mijn tamron 17-50 erop en met mijn lengte van 2 meter val ik ook wel op. Er stonden ook mensen met een statief maar met een losse camera ben je wel veel bewegelijker
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar