Milessa @ Eppel Fotografie + Update + Video

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hoi beste mensen,

Vandaag hadden we de 11-jarige Milessa als model op een unieke locatie met een uniek voertuig namelijk een echte 1943 Willy's Jeep.
Het was echt te gek en we hebben precies wat we wilden hebben, lekkere vintage style fashion.

Check de video hier: http://vimeo.com/24376840" onclick="window.open(this.href);return false;

Model: Milessa
MUA: MD Beauty
Styling: Ilona & Viviane
Fotografie: Bas & Ralf

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

#6
Afbeelding

Op verzoek een foto met de Jeep helemaal:

#7
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op Drwizz, in totaal 29 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Canon 400d SHOOTER
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 20:07
WoonplaatsCOLON Ergens in Zuid-Holland
CONTACTCOLON

Schitterend!
Heerlijke toning en mooie gekozen beelden, ik kan niet bedenken wat beter had gekund :D
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Qua afwerking een zeer nette serie, zoals we wel gewend zijn van jou. Echter ethisch gezien ben ik niet zo te spreken over een meisje van 11, die er zo opgetut uitziet. Dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
wernerfotografie

Beasar schreefCOLONEchter ethisch gezien ben ik niet zo te spreken over een meisje van 11, die er zo opgetut uitziet. Dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Boring...

Ontopic: mooie fotos met een mooi jong model. Ja idd een heel jong model maar zij moet toch ook ergns beginnen, en ik kan deze fotos prima smaken!! Had trouwens nog wel een foto willen zien waar het voertuig helemaal op staat.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

wernerfotografie schreefCOLONBoring... Ontopic: mooie fotos met een mooi jong model. Ja idd een heel jong model maar zij moet toch ook ergns beginnen, en ik kan deze fotos prima smaken!!
Zoals ik al zei is hier technisch niks op aan te merken. Maar ik vind dit echt zo "not done". Een meisje van 11 neerzetten als sexsymbool. Dat kind moet gewoon kind zijn. Met andere woorden: Ik vind dit dus echt niet kunnen. Het zou mijn dochter niet moeten zijn. Laatste bericht van mijn kant.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

@Canon 400d SHOOTER: Bedankt voor je reactie!

@Beasar: Ze is een echt talent, en deze foto's zijn echt niet seksistisch... Ze zijn naar mijn bescheiden mening gewoon erg gaaf geworden.

@wernerfotografie: Hartelijk bedankt voor je reactie. Ik zal morgen even een foto plaatsen waar de jeep helemaal op staat.
Gebruikers-avatar
BossHogg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2010 15:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Hey Ralf ,

As always i like it !!! :wink:

11 jarig model ? zou je niet zeggen zo , maar ze doet het erg goed !!

Kan nix te zeuren vinden ---> :?


:wink:
Lenzen zitten in mijn ogen en objectieven op mijn camera!
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

Beasar schreefCOLON
wernerfotografie schreefCOLONBoring... Ontopic: mooie fotos met een mooi jong model. Ja idd een heel jong model maar zij moet toch ook ergns beginnen, en ik kan deze fotos prima smaken!!
Zoals ik al zei is hier technisch niks op aan te merken. Maar ik vind dit echt zo "not done". Een meisje van 11 neerzetten als sexsymbool. Dat kind moet gewoon kind zijn. Met andere woorden: Ik vind dit dus echt niet kunnen. Het zou mijn dochter niet moeten zijn. Laatste bericht van mijn kant.
Heb je per ongeluk de foto's bekeken? :wink:
Je hebt meisjes van 11 en meisjes van 11, dit ziet er niet bepaald uit als een meisje van 11 die het niet leuk vindt.
Dat jij haar ziet als sexsymbool zegt meer over jou dan over haar. :wink:
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Ik vind de foto's schitterend!! Vind dat de kleding mooi is aangepast aan het onderwerp en de foto's zijn naar mijn idee gewoon af.
Het meisje heeft een hele mooie uitstraling, voor haar elf jaar heeft ze al een vrouwelijk figuurtje.
Zelf moest ik ook even denken laat het meisje van elf een kind blijven, maar het gaat hier uiteindelijk om de foto's en die zijn schitterend. :D
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
almanbrother
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2465
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2006 13:45
WoonplaatsCOLON Heuvelrug
CONTACTCOLON

xammy schreefCOLON Dat jij haar ziet als sexsymbool zegt meer over jou dan over haar. :wink:
Uitermate ongepaste opmerking!! Je moet wel uitkijken met wat je zegt.
Groet,
Aldert
Ik zou toch eens HIER kijken!!
Voor een account op zenfolio.com: code QHS-2X7-66B
Anoniem 3

Met de vorige opmerking ben ik het meer dan eens.
Met de opmerking van Beasar trouwens ook.

Maar volgens mij is hier al eens een pittige discussie over geweest, kan ik me herinneren. Toen op mijn instigatie....
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Lieve mensen,

Willen jullie on-topic blijven?
Ik denk niet dat jullie off-topic opmerkungen bijdragen aan de foto's.
Wanneer je het er niet mee eens bent dan stuur me gewoon een pb'tje.
Als je de foto's wilt beoordelen dan graag reageren anders liever niet.

@gvasseldonk: bedankt voor je reactie maar je voegt niks toe.... Reageer dan niet.
@almanbrother: ook bedankt dat je de moeite hebt genomen om te reageren maar hier heb ik ook niks aan.

We zien regelmatig naakte baby's en allerlei tepels de revue passeren hier en daar wordt vol lof over geschreven.
Nu is er een topmodel in wording aan het werk en dan zijn we ineens lekker met ethiek bezig.

Ik denk dat ik maar niks meet post hier omdat er op alles wordt gereageerd behalve op de foto's.
Azijnpissers beheren de halve wereld...
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Pb verstuurd.
Edit 22:01uur: Tevens allerlaatste bericht van mij in een topic van TS. Ik laat me niet uitschelden via pb! Het gaat je goed DrWizz.
Laatst gewijzigd door 2 op Beasar, in totaal 28 keer gewijzigd.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

@baesar: Jongen toch.... Maak je niet zo druk...
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Drwizz, gewoon blijven!

De discussie over de leeftijd van een model is off topic, maar die zal af en toe opflakkeren - toe maar, opvoeding van anderen: nooit mee bemoeien.

ON topic: prachtige platen! Daarom ook blijven. Is dit grote schakel bij de ketting een bewuste keuze? Dat is eigenlijk het enige dat ik niet zo direct kan plaatsen. Voor de rest top!
Gebruikers-avatar
Canon Benny
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1911
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2007 17:08
WoonplaatsCOLON Gelderland
CONTACTCOLON

Ralf,

Mooie platen! 8)

Even een vraag: Hoe heb je de kleurtoning zo gekregen? Was dit een kant&klaar filter, of heb je zelf lopen te spelen met bepaalde instellingen?

Benny
http://www.bennyvandewerfhorst-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Crazyrooster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2010 18:28
WoonplaatsCOLON Emmen
CONTACTCOLON

Je zet hier een prachtige serie neer Drwizz! Stuk voor stuk hele fijne platen om naar te kijken. De toning van de foto's past perfect bij de sfeer die je wilde neerzetten. Ik denk en hoop dat een toekomst als model voor haar wel is weggelegd. Ondanks haar leeftijd lijkt ze het hartstikke goed gedaan te hebben! Een serie waar je trots op mag zijn.
Canon EOS 1000D | EF-S 18-55 | EF-S 55-250mm IS | EF 50mm f/1.8 II | Fotografie Emmen | Flickr...
Gebruikers-avatar
FerryB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2010 21:35

Drwizz, heel mooie platen waar deze dame haar hele verdere leven trots op mag zijn! Ethisch, esthetisch (en technisch ook ongeveer niks) niets op aan te merken.
Wat Crazyrooster zegt: een serie om trots op te zijn!
Als mijn dochter een zo'n serie van zichzelf ......... bla bla, ik heb een zoon van 14!
Om een kort verhaal lang te maken, wat mensen in een degelijke serie willen zien zegt meestal meer over die mensen zelf dan over het model en de fotograaf.
Ik zie hier in ieder geval geen sekssymbool maar een leuke sprankelende leuke jonge meid die trots mag zijn op deze foto's.

Ps. Als er 19 gestaan had ipv 11 had de hele discussie over ethiek hier niet geweest.
550D + GRIP + EF-S15-85IS-USM + EF-S55-250IS + 430EXII
Gebruikers-avatar
ebeckers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010 20:12
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Hele mooie platen waar zowel fotograaf als model wat mij betreft heel trots op mogen zijn.
Heb wel een vraagje en hoop dat je die kan/wilt beantwoorden.
Je hebt hier gekozen voor een vrij vlakke belichting, (begrijp me niet verkeerd ik vindt het hier prachtig staan)
Maar in alle boeken/dvds/workshops praat men steeds over dat dit je dit moet voorkomen en met licht ratio's moet werken
om zo meer 3d in een 2d foto te brengen.. Wanneer of in welke situaties kies je nu voor een vlakke belichting en wanneer
werk je met licht ratio's van 2:1 of 3:1 ?

Erwin
Romantische & moderne bruidsfotografie: http://www.erwinbeckers.nl
Facebook:http://www.facebook.com/ErwinBeckersFotografie
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Drwizz schreefCOLON Azijnpissers beheren de halve wereld...
Dan is het een eerlijke verdeling in de wereld toch ? :roll: :wink:


Mooie platen Ralf. Wat wil een meiske van elf nou nog meer dan zulke foto's van zichzelf. Super voor haar
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar