Kids

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Hier wat beelden van mij van de afgelopen tijd. Ik fotografeer het liefst kinderen:
1. Afbeelding
2. Afbeelding
3.Afbeelding
4. Afbeelding
5. Afbeelding

Zo.... dat wat het ff....voor nu dan :D :D

gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

1 heeft hele lekkere kleuren, guitig koppie ook alleen zie wat roze van de trui overstralen in het gezichtje.
2 mooi meisje, mooie foto ook alleen de ogen zouden van mij wat minder wit mogen, dit oogt ( haha) wat onnatuurlijk.
3 lekker fel weer maar deze foto doet me wat minder, leuk meisje mwel maar haar blik past niet echt bij de vrolijkheid van de kleuren.
4 Leuk , had het alleen leuker gevonden als het hartje helemaal op de foto had gestaan.
5 Super, niks aan toe te voegen, prachtige foto!
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Bedankt voor je reactie...
Bij foto 1 klopt de lichte overstraling, ik vind het zelf niet storend. Dit meisje wilde eerst niet op de foto. Ik stond op een beurs met softbox en achtergrond en oma wilde als verrassing een leuke foto voor haar moeder.. door op haar in te praten en grapjes te maken ging ze toch even onder haar armen gluren...kiekeboe....en knip daar had ik haar smile. Kon maar 5 foto's maken maar met deze was haar moeder toch blij gemaakt. :D
Hartje had ik achteraf er ook iets meer op willen hebben, iets te strak gekaderd.... soms moet je snel zijn met kids dat je dat soort dingen dan even vergeet.
Oogwit van foto 2 heb ik niets aan gedaan. Misschien dat het witter lijkt omdat ik wel haar pupil iets heb aangezet?
http://www.anitameezen.nl
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Mooie reeks, foto 2 en 5 zijn super.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
Itam Bedakki
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2008 22:30

1. Op het juiste moment genomen, iedereen weet wat voor "hopeloos gevoel" je kan
krijgen als een kind niet op de foto wilt, is een hele leuke foto geworden.
2. Mooie foto met schitterende ogen, je aandacht wordt er gelijk naar getrokken.
3. Lekker kleurrijk, vergeet niet dat een kind vele gezichten kan hebben, en dat hoeft niet altijd
een "standaard smile" te zijn, dat is nou het mooiste er aan.
4. Ook prachtige foto van opzet, de combinatie is goed bedacht. Dat het hart er niet helemaal op
staat vind ik niet zo bezwaarlijk, want 't komt goed over, het hart is heel herkenbaar.
5. Ja.......schitterend, zou zo een foto van Anne Geddes kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door 1 op Itam Bedakki, in totaal 3 keer gewijzigd.
Twee bodies, kaartjes en wat glaswerk,
een flitser en zo'n driepootding...
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

HeyAnita.

het meeste is al gezegt!
Maar wil toch wel zeggen dat
ik de kleuren erg mooi vindt!
Ik hou daar wel van net wat feller!

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Mooie foto's hoor, stuk voor stuk leuke portretjes, allemaal op hun eigen wijze :)
Foto 4 en 5 vindt ik met name erg mooi, erg leuk gedaan met dat hart op foto 4. Wel een krappe kader, maar het stoort met niet eerlijk gezegd.
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Whoowie wat een set geweldige foto's en vooral foto 2 inderdaad vind ik het mooiste.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Bedankt voor alle reacties.....

Leuk dat jullie nr. 2 mooi vinden... is voor mij de mooiste..

omdat het mijn dochter is... :D :D altijd een model bij de hand. Heel handig :lol:

gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Hey Anita, lang niet gesproken/gezien! (maar ik kom ook niet zo vaak meer hier)

Die dochter van jou staat er inderdaad wel erg mooi op, ze heeft ook vast vaker geoefend ;-) maar daarnaast is ze ook ouder dan de anderen, dat maakt het ook wat gemakkelijker. Ik vind het knap wat je voor elkaar hebt gekregen, ik vind kinderen heel erg lastig op de foto te zetten. Doe dat daarom ook liever niet, voor mij heb ik de modellen liever wat ouder.

Maar, ook voor mij is #2 de mooiste!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Hee Fokke!

Alles goed? Idd lang niet gesproken of gezien, leuk je ff weer op een fotoforum te "ontmoeten".
Bedankt voor je reactie....

Ieder z'n ding he? Ik werk naast de fotografie natuurlijk met dove verstandelijk beperkte kinderen dus mij krijgen ze niet zo gauw gek, ben wel wat gewend :D :D

gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

diganiet schreefCOLONBedankt voor je reactie...
Bij foto 1 klopt de lichte overstraling, ik vind het zelf niet storend. Dit meisje wilde eerst niet op de foto. Ik stond op een beurs met softbox en achtergrond en oma wilde als verrassing een leuke foto voor haar moeder.. door op haar in te praten en grapjes te maken ging ze toch even onder haar armen gluren...kiekeboe....en knip daar had ik haar smile. Kon maar 5 foto's maken maar met deze was haar moeder toch blij gemaakt. :D
Hartje had ik achteraf er ook iets meer op willen hebben, iets te strak gekaderd.... soms moet je snel zijn met kids dat je dat soort dingen dan even vergeet.
Oogwit van foto 2 heb ik niets aan gedaan. Misschien dat het witter lijkt omdat ik wel haar pupil iets heb aangezet?
Hahaha herkenbaar is dat eerste ja, maar je maakt gewoon mooie foto's lekker scherp en mooie kleuren.
En je dochter is prachtig!

Heb zelf 2 dochtertjes dus heb ook modellen aan huis, alleen zijn die nog een heel stuk jongen. :D ;)
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

KD-fotografie schreefCOLON... alleen zijn die nog een heel stuk jongen. :D ;)
Jongen??? :D Of jonger?? Ik zit in elk geval met het laatste :mrgreen:
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

haha jonger moest het zijn inderdaad.
Gebruikers-avatar
diganiet
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1524
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2004 16:44
WoonplaatsCOLON Nieuw Buinen
CONTACTCOLON

Ik had het wel begrepen hoor :wink:

gr. Anita
http://www.anitameezen.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar