Ginger D

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Afbeelding
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

mooie foto alleen het eerste wat ik me afvroeg was, of het model wel zin in een shoot had, een vriendelijk lachje had niet misstaan :D
of het moet natuurlijk zo bedoelt zijn
Anoniem 3

keesvdh schreefCOLONmooie foto alleen het eerste wat ik me afvroeg was, of het model wel zin in een shoot had, een vriendelijk lachje had niet misstaan :D
of het moet natuurlijk zo bedoelt zijn
Dat vroeg ik me niet af.
Gestoken scherpe foto, van links naar rechts en daar ligt nou voor mijn het (kijk)probleem. Ook de bloemetjes links en rechts van het model zijn scherp. Daar had je m.i. iets aan kunnen doen, zodat de aandacht helemaal naar het meiske getrokken wordt.
Ik ben nu eenmaal een bloemetjes-mens, dus mijn aandacht .....(jaja, en gij geleuft dè, zeggen ze hier :oops: )
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Neuh, da geleuf ik nie! :-)

Ik vind juist de scherptediepte erg mooi gekozen, de plaatsing in het beeld ook. Gewoon een mooie foto!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar