little baby J!

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
janay
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 651
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2007 14:14
WoonplaatsCOLON Berghem
CONTACTCOLON

Gisteren weer een mooie newborn shoot gedaan. Vind het super om dit te doen...
Alles gemaakt met natuurlijk licht.
Hier een selectie van gisteren

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

10. Afbeelding

11. Afbeelding

12. Afbeelding
http://www.jrf-fotografie.nl


Canon 5dmarkII + 40d + canon 50mm 1.2 + canon 24-105 4.0 + canon 100mm 2.8 macro L + Speedlite 430 EX
Hilde_123
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2009 06:44

Wat een mooie reeks, ben helemaal weg van 4-8-9 en 11, persoonlijk hou ik niet zo van die detailfoto's, maar eventueel verwerkt in een collage vind ik het dan weer wel heel mooi.
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

5 en 11 zijn erg mooi, goede serie !!

de eerste alleen vind ik de scherpte niet lekker liggen, iets teveel naar links, had dit liever iets naar rechts gezien.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
Leonidaz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2010 22:43
CONTACTCOLON

Hele mooie serie. De laatse ziet er op een of andere manier wat ongelukkig uit.
Verder stoor ik me (zeker bij zulke prachtige platen) aan je logo dwars door de plaat, maar daar zul je je redenen wel voor hebben.
[size=75]30D | 50 F1.8 | 17-85 F4.0-5.6 IS USM | 70-200 F4 L USM | Redged RTT-423 + RT-1 | Flipside 300[/size]
Gebruikers-avatar
janay
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 651
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2007 14:14
WoonplaatsCOLON Berghem
CONTACTCOLON

@Hilde_123 smaken verschillen want ik begin collage's steeds minder mooi te vinden :lol: :lol: :lol:
@Closeshooter thankx met de scherpte heb ik het idd nog niet onder controle dit zijn 1 van de eerste platen gemaakt met de macrolens dus tips zijn van harte welkom
@Leonidaz de laatste is zoals ze zelf ging liggen nadat ze zichzelf had uitgerekt, volgens de ouders ligt ze zo wel vaker... hele kleine baby's zijn heel flexibel dus vandaar dat ze zo makkelijk kan liggen.
Het watermerk ik idd bewust voor gekozen en zeker bij deze hele kleintjes. Niet als reclame maar wel als een stukje beveiliging. Ik snap dat je je er aan stoort maar bij hele kleintje gebruik ik dat altijd.
http://www.jrf-fotografie.nl


Canon 5dmarkII + 40d + canon 50mm 1.2 + canon 24-105 4.0 + canon 100mm 2.8 macro L + Speedlite 430 EX
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Nou ik vind ze van de betere in zijn soort hoor!
vooral 2,4, en 7 spreken me erg aan.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nooit zo heb op babyfoto's, maar deze vind ik toch wel heel mooi. Dit komt vooral door de 'aparte' manier van vastleggen denk ik! Closups, aparte, mooie uitsnedes etc. 5 vind ik echt een poepie, en 10 vind ik een mooie uitsnede, wel een beetje krap aan de bovenkant. Ook de eerste paar vind ik erg geslaagd door dat ze zo dichtbij zijn!
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
Gebruikers-avatar
janay
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 651
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2007 14:14
WoonplaatsCOLON Berghem
CONTACTCOLON

Thankx voor jullie reacties. Vind dit ook super om te doen mede ook door de reacties van de ouders... sommige zijn helemaal in tranen als ze hun kleine kruimel zo zien...

gr. patricia
http://www.jrf-fotografie.nl


Canon 5dmarkII + 40d + canon 50mm 1.2 + canon 24-105 4.0 + canon 100mm 2.8 macro L + Speedlite 430 EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar