Mijn club - poging 2

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Aangezien mijn vorige poging van 'mijn club' niet zo duidelijk overkwam heb een tweede poging gedaan. Hopelijk is het nu duidelijker! Natuurlijk ben ik weer benieuwd naar jullie kritiek en commentaar ;-) En natuurlijk wil ik graag weten welk verhaal jullie er in zien!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
Gebruikers-avatar
stationschef
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2009 11:09
WoonplaatsCOLON Vorden

Ambidextrie club.
Gr Rob.
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

stationschef schreefCOLONAmbidextrie club.
Gr Rob.
:lol: :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

stationschef schreefCOLONAmbidextrie club.
Gr Rob.
ghegheghe....moest hem even op zoeken op wiki maar hij is goed!
Navigator

In je 4 ander topics (dit is dus de 5e in 2 dagen.....) zijn er nogal wat mensen die vragen stellen, waaronder ik.

Schijnbaar interesseert je dat niet wat je geeft geen commentaar, nada noppes.

Geef ik ff geen commentaar op deze platen :wink: .

Peter
Laatst gewijzigd door 1 op Navigator, in totaal 23 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Het spijt me dat ik niet meteen alle vragen beantwoord, ik heb alles gelezen maar soms heb ik gewoon echt geen tijd om daar uitgebreid op te antwoorden.. Verder heb ik nu 3 voor mij totaal nutteloze reacties..
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
Navigator

Give me a break! Je hebt tijd om in 2 dagen 5 verschillende series te posten maar geen tijd om te antwoorden of te reageren. Hoe zou dat komen van die nutteloze reacties?

En jij wil naar de KABK> :?
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

En precies omdat ik zoveel series in een paar dagen produceer heb ik dus geen tijd om te reageren! Wel lees ik alles zorgvuldig en probeer ik er wat mee te doen. Zoals bijvoorbeeld deze serie maken omdat de vorige duidelijk echt niet over kwam..
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

Ik vind het eigenlijk een beetje een saaie serie, het is zo meer een zoek de verschillen fotoserie inplaats van dat het me iets moet zeggen over een club.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Sorry maar ik kan hier ook geen verhaal uit opmaken..
Ik lees op 3 fora mee, maar er is nu meerdere keren gevraagd, wát wil je nu neerzetten? Wat voor verhaal wil je brengen?

Als je dat nu eens post, kunnen we je misschien verder helpen inplaats van dat je zelf aan blijft modderen.

Sorry dat ik het zeg, maar als je hiermee op de KABK aankomt, denk ik dat je niet fluitend naar huis gaat.. en dat bedoel ik niet gemeen.
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
iivvvii
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2009 20:52

Sabrina schreefCOLONSorry dat ik het zeg, maar als je hiermee op de KABK aankomt, denk ik dat je niet fluitend naar huis gaat.. en dat bedoel ik niet gemeen.
Waarom denk je dat? Je zou misschien is hier moeten kijken en probeer dan is te omschrijven wat je van die foto's vindt. En kijk daarna is of je nog steeds vindt wat je in die quote zegt.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

iivvvii schreefCOLON
Sabrina schreefCOLONSorry dat ik het zeg, maar als je hiermee op de KABK aankomt, denk ik dat je niet fluitend naar huis gaat.. en dat bedoel ik niet gemeen.
Waarom denk je dat? Je zou misschien is hier moeten kijken en probeer dan is te omschrijven wat je van die foto's vindt. En kijk daarna is of je nog steeds vindt wat je in die quote zegt.
Totaal offtopic, en denk je dat ik dat niet gedaan heb voordat ik mijn reactie plaatste? En dat is niet deze week geweest.
Dat is precies de reden waarom ik 3 jaar geleden níet voor de KABK heb gekozen. Maar het gaat hier niet om mij, ik probeer TS alleen verder te helpen, als zij eerst maar eens kan vertellen wát ze nu eigenlijk met haar serie wil vertellen. Want van 5 verschillende topics wordt het niet echt duidelijk.
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Navigator

Je kunt behoorlijk verdrietig en depri worden van de foto's op die KABK site......

TS plaatst de foto's hier voor commentaar, om er wat van te leren. Feedback is daarbij onontbeerlijk maar dat geldt voor de TS evengoed als voor de mensen die reageren.
Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

ik ben een goede kanidaat...
ik heb de eerdere series niet gezien.


maar als ik er zo naar kijk zijn het te veel fotos waar te "weinig" gebeurt.
als je er van de 6 fotos 3 uithaalt veranderd je verhaal nauwlijks.

het is voor mij als leek een detail uit een verhaal wat ik niet heb gelezen.

heb je daar iets aan?
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Hee Roza, allereerst moet ik toch een beetje bij navigator aansluiten.
Mensen nemen de moeite om op fotos te reageren (niet altijd op inhoud, maar het zij zo), Dan is het ook leuk te weten of bepaalde feetback aankomt een soort wisselwerking dus. En da denk ik daar moet je dan ook maar tijd voor vrijmaken.

De foto's:
Ik snap het niet helemaal.
Als losse foto's zijn het in principe maak kiekjes, dus je moet er een bedoeling mee hebben. Het lijkt zoiets van maak er tig print ze uit en maak er zo'n bladerboekje van, dan heb je een filmpje. Is dat de bedoeling? Het medium is fotografie!! dus daar moetje iets mee willen, maar ik zie het (nog) niet.
positief puntje: je hebt een idee en je doet er iets mee. Dat is al een goed uitgangspunt. en verder heb je al meer feedback dan vele andere posings (waaronder toch sterke platen) dus dat doe je dan weer goed.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Arnoud
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 708
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2006 18:19
CONTACTCOLON

Navigator schreefCOLONIn je 4 ander topics (dit is dus de 5e in 2 dagen.....) zijn er nogal wat mensen die vragen stellen, waaronder ik.

Schijnbaar interesseert je dat niet wat je geeft geen commentaar, nada noppes.

Geef ik ff geen commentaar op deze platen :wink: .

Peter
Ik ga Peter nu toch bijvallen, en eveneens op een goede manier.
Als topicstarter kan ik mij goed voorstellen dat je benieuwd bent naar reacties op de foto's. Na meerdere topics gezien te hebben ontbreekt ook voor mij grotendeels het doel wat je voor ogen hebt. Misschien dat een topic titel al iets kan verraden....
Dat blijkt echter niet het geval te zijn (voor mij in ieder geval) dus gaan mensen gissen of in jouw ogen onzinnige dingen roepen.
Je zou ook kunnen denken dat met enkele kleine hints de creatieve geest van ons geprikkeld zou kunnen worden om er een verhaallijn in te zien. Daarom wil ik je ook eens verzoeken om ons op weg te helpen, zodat wij jou weer verder en naar een hoger niveau kunnen tillen. Want uiteindelijk plaats je daarom toch of dit forum? Correct me if I'm wrong!

Nu over de foto's: ik denk dat er een groter verhaal achter zit dan ik nu denk.
Ik zie de "opbouw" van een persoon die "completer" gemaakt wordt waarbij visagie belangrijk blijkt te zijn. Ook heeft het iets duisters. Is het iemand die aan de buitenkant een schilt opwerpt om de binnenkant te verbloemen???

Groet,
Arnoud
www.vanderwal-fotografie.nl
Gebruikers-avatar
fluppie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 797
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2005 11:35

Ik denk dat het meer is ""ik zie ik zie wat jij niet ziet"" :lol:
Canon 1D en een zwart ding met de naam 1D markII en nog een heleboel meer
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Bedankt voor al jullie reacties! Wat ik probeerde neer te zetten was een serie over de 'club' waar ik mee werk, de mensen die mij helpen met een fotoserie en wat voor invloed zij hebben. Mijn probleem is denk ik dat ik meestal naar één foto toe werk, en dus ook denk in één foto. Wat dus totaal niet werkt als je een serie moet maken. Goed leerpuntje dus!

De reden dat ik niet (meteen) heb gezegd dat ik wilde neerzetten is omdat ik juist eerst wilde kijken hoe mensen reageerde op t topic, wat zij als verhaallijn zagen. Dat is namelijk precies wat er met de toelating ook gebeurd, daar mag ik namelijk ook geen toelichting geven.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties en ik ga het volgend jaar weer proberen, ik heb namelijk bij KABK het advies gekregen nog een jaartje te wachten en ervaring op te doen!
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hoi Roza,

Wat een goed antwoord geef je nu.
Je topic heeft heel wat stof doen opwaaien en je gaat er goed mee om.

Trouwens, ik vind je openingsfoto op je website echt fenomenaal!
Gebruikers-avatar
Roza
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 288
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008 16:05
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

@Drwizz: Bedankt! Fijn dat het goed opgevat wordt! En bedankt voor het compliment, het is hetzelfde model ;)
Welcome to my world, www.rozaschous.weebly.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar