Merel

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Merel heeft weer voor me geposeerd. Wat denken jullie?

1
Afbeelding

2
Afbeelding
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
gerjan
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2005 18:20
WoonplaatsCOLON Eibergen

Hoi!

Wat mij betreft heeft plaat 1 de absolute voorkeur. Erg mooi gemaakt. Kun je me vertellen wat je gebruikt hebt? (Voor mijn eigen leermomentje :-) )

Twee doet me helaas wat minder, wat me opvalt is ook dat haar gezicht een lijn bevat. Komt dat misschien door de manier van belichten?
Een gevoelige sensor met een kaart en wat glaswerk om het scherp te krijgen
Gebruikers-avatar
Allette
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1110
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2006 21:43
WoonplaatsCOLON Borger
CONTACTCOLON

prachtig belicht, voorkeur nr. 1!
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Hoi Marlies,

Foto 1. mooie belichting hier, kijkt er lekker. Ook haar blik vind ik mooi is zacht, en dat wordt versterkt door de foto die ik niet hard maar ook mooi zacht van kleur/contrast is. Crop is altijd persoonlijk...ik zou de foto mischien wat strakker croppen.

Foto 2. vind ik niet lekker kijken. Het licht vind ik te hard op haar haar stralen, en ook om haar gezicht krijgt ze een wit randje.
Van de zijkant vind ik de oogschaduw ook niet zo mooi zitten, wat bij de eerste foto veel mooier uitkomt. Nu vind ik het lijken alsof het niet zo netjes gedaan is ..sorry.
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Die eerste is mooi! Prachtig ^^
I'm not going to change my identity, to be perfect
Gebruikers-avatar
MarliesdeWit
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1129
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2006 20:53
WoonplaatsCOLON Maarssen
CONTACTCOLON

Dank je wel voor jullie berichten. Ik had zelf ook zo mijn twijfels over 2 en Merel vond hem niet mooi. Ik ga die dus vervangen door deze, waar ik ook wel wat dingen aan zie waar ik achteraf beter op had moeten letten.

Afbeelding

We hebben gebruik gemaakt van twee studioflitsers, soms allebei met een softbox erop en soms ook niet, moelilijk na te vertellen want we hebben vanalles uitgeprobeerd.
Leica D-Lux 5, EOS 5D MKII, 350D, 24-70 2.8 L USM, 70-200 4.0 L IS USM, 580EX flitser
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar