Drie broertjes

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Hierbij weer een serietje van mij die ik onlangs gemaakt heb van drie broertjes. Wat vinden jullie ervan? Het viel vooral niet mee om de kleintste mooi op de plaat te krijgen, maar al spelend is me dat toch wel aardig gelukt vind ik.

Wat vinden jullie van de platen?

JW

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Grappige serie. Ikzelf ben blij dat ik na mijn communie nooit meer een stropdas heb hoeven te dragen.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ernst-Jan
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1014
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 17:05
WoonplaatsCOLON Nieuw-Weerdinge
CONTACTCOLON

Ja inderdaag grappige serie.
Alleen hoe dat jochie helemaal rechts op de 1e foto er op staat vind ik iets te 'snob'
60D | 400D | EX 430 II | 17-50 2.8 | 50 1.4 | 70-200 4.0L
Gebruikers-avatar
hero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2006 16:12
WoonplaatsCOLON uden
CONTACTCOLON

kei leuk.

mooie foto's, dankbaar onderwerp.
prima
Gebruikers-avatar
ebvandevechte
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2351
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005 21:52
WoonplaatsCOLON Woubrugge, in het Groene Hart van NL

Erg leuke serie van de drie kinderen. Vooral de 5e foto in zwart wit vind ik tussen al die kleurenfoto's er positief uitspringen.
Jammer dat, m.i., bij foto 10 en 11 de belichting wordt verstoord door het zijlicht / tegenlicht
Garoeten van €b
De echte fotograaf kan niet zonder zijn CANON ....... you can ?
Gebruikers-avatar
arsarlat
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2450
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2005 22:27

Leuke serie JW. Lijkt mij best knap lastig om drie van die kleine mennekes bij de les te houden om foto's te maken. Ik vind #3 het meest spontaan over komen en is dan ook mijn favo, #4 is een beetje te hard ingeflitst.

By the way, pracht lokatie daar aan de monding van de Steenbergse Vliet.
We live together in a photograph of time.
----------------
[size=75]Canon: 40D & 50D / MP-E65mm /EF-S 17-55 f2.8 IS USM / 430EX - Sigma: 105mm Macro f2.8 / 70-200 f2.8 / EM-140DG - Tokina AT-X Pro 12-24 f4.0 - Tamron SP AF 200-500 f5.0-6.3[/size]
1Shot
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2008 23:12
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Ik zie toch overal wel een witte waas over de foto. Als je in RAW geschoten hebt zou ik dat toch eens nader bewerken, want de foto's zijn best de moeite waard. Belichting zal wel een probleem zijn geweest.
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Iedereen weer bedankt voor de comment. Het is inderdaad vrij lastig om mooie platen te schieten van drie zulke kleintjes. Het beste is om ze maar een beetje te laten spelen en dan zèlf goed bij te les te blijven om op het juiste moment de perfecte foto te schieten :wink: !

Inderdaad een leuke lokatie aan de Steenbergse Vliet. Heb al heel wat foto's gemaakt daar. De zwart/wit foto van de drie jongens vond ik zelf ook heel erg geslaagd. Verder heb ik ook inderdaad op sommige foto's een waas gezien. Hoe dit precies komt weet ik niet. De klant was in ieder geval erg blij met de resultaten.

Een beetje afleiding of iets leuks kan ook altijd helpen om zulke kleintjes bij de les te houden. Vandaar dat ik wel eens mijn camera op statief zet en ze wat foto's laat maken van elkaar en intussen zelf mijn plaatjes schiet. De ventjes hadden na afloop bijna 200 foto's gemaakt met mijn camera!!!

Meer commentaar is natuurlijk altijd welkom! :wink:

JW
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Ik vind de kleurenfoto's nogal licht overkomen, als ik naar je zwart/wit foto kijkt heeft die veel meer contrast. Dat is zowiezo ook mijn favoriet, vind de poses van de 3 jongens hier leuk. Ik zou de kleurfoto's toch nog eens bewerken en pittig maken verdienen ze echt.
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar