A story: Michael & Isabelle @ Jazzman

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Gister een waanzinnig gezellig dag gehad :D Helaas hadden we extreem slecht weer, dus echt buiten shooten was geen optie. Toch ben ik tevreden met 't resultaat.
Het doel was om foto's met een verhaal neer te zetten.

Modellen: Michael & Isabelle (isjaah)
MUA: Hanny van Snippenberg
Fotografie: Maurice Krijtenberg

Een compilatie:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding


<font size=-1>[ aangepast door mkrijtenberg op 22-07-2008 15:10 ]</font>
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

gaaaaaaf ik ben er echt weg van, vooral van die 2e reeks die 1e foto, hun achter dat beregende ruit, zij met een blik die boekdelen spreekt, echt super!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
yvowillems
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 467
GeregistreerdCOLON 07 Aug 2007 08:04
WoonplaatsCOLON Oostrum (LB)
CONTACTCOLON

Maurice! Je blijft me verrassen zeg~!

Echt mooi hoe je op zo'n manier een verhaal vertelt.
Erg mooi gespeeld met je DOF bij vele foto's.
Mooie kleuren en een super locatie!


Kan er weinig meer over zeggen...... 8)


Groetjes
Yvo
[url]http://www.yvowillems.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Paap_Dude
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 553
GeregistreerdCOLON 30 Aug 2005 20:42
WoonplaatsCOLON Wijk bij Duurstede
CONTACTCOLON

Fantastische serie, Maurice.
Je hebt het wel getroffen met deze modellen. Mooie compo's, goed gewerkt met omgeving en lichtpunten.

Inderdaad foto's met een verhaal.

Nogmaals mijn complimenten.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Weer de wonderen van de Metz reportageflitser op een statiefje? :D
Ik vind ze geweldig, geen ander woord voor te vinden. Foto's met een verhaal, mooie beeldopbouw en goeie modellen.
Ik vind het ook sterk dat je gekozen hebt om sommige foto's "minder perfect" te houden, zoals de onderste van beeldverhaal 1. Dat onscherpe half overbelichte versterkt het gevoel van opgeschrikt worden.
Complimenten
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Maurice, om te beginnen vind ik de foto's heel mooi; technisch, compositie, sfeer etc.. Maar... ik kan er met de beste wil van de wereld geen verhaal in ontdekken. Een verhaal heeft een begin en een eind. Het gaat van A naar B en intussen gebeurt er iets waardoor de beginsituatie verandert naar de eindsituatie. Wat ik zie is dat hij van de eerste tot de laatste foto zijn blik van haar afkeert. Haar mimiek vind ik op een enkele uitzondering na vrij vlak. Het verschil tussen haar expressie in de eerste en de laatste foto is nihil... er lijkt niets gebeurd te zijn. Maar da's een persoonlijke interpretatie natuurlijk.

Samengevat: foto's heel mooi, in het "verhaal" mis ik spanning.
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

@Ton: ben ik 't mee eens :) Een echt verhaal met begin tot eind zit er niet in. Ik wilde er geen stripverhaal van maken, maar meer de sfeer momenten pakken. Dus ieder kan er z'n eigen "story" bij denken. Misschien dat ik wel een keer een écht verhaal van begin tot eind ga neerzetten. Lijkt me ook wel gaaf! En dan inderdaad in comic stijl ;)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Ik vind het absoluut topwerk!!! :oops:
Hoewel ik die overbelichte eruit had gelaten, die past niet bij de rest en is ook niet helemaal scherp.

Verder: Chapeau!!!

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Jazzman schreefCOLONIk wilde er geen stripverhaal van maken, maar meer de sfeer momenten pakken. Dus ieder kan er z'n eigen "story" bij denken. Misschien dat ik wel een keer een écht verhaal van begin tot eind ga neerzetten. Lijkt me ook wel gaaf! En dan inderdaad in comic stijl ;)
Ahaaa, was even op het verkeerde been gezet door het woordje verhaal en dan een serie foto's in dezelfde stijl. Maar als het je bedoeling was om per foto een eigen story te kunnen fantaseren. Jaaaaa, prima geslaagd dan! Niet bij alle foto's, maar wel bij heel veel (naar mijn beleving).
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Wauw! Echt een supervette serie, met voor mij ook als sterkste foto het shot door het raam met haar bedenkelijke blik.. Prachtig! Als uit een film...

Complimenten!
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

tot nu toe 1 van de beste stukken die ik van je heb gezien Maurice.
Ben er echt jaloers op.
Soort van sfeergevoel, impressie. Voelt heel 'reclame' achtig aan.
Zou daar graag eens bij willen zijn hoe dit gaat en hoe je dit aanpakt. :D
groetjes,
Rob
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Stoere foto's. Vooral hele mooie (weinige) kleuren ook. Is het nog goed gekomen tussen die twee??

Kleine opm: die onscherpe overbelichte foto van serie 1 past wel goed binnen de serie, maar het jurkje knalt nu we erg uit de toon
Laatst gewijzigd door 1 op PP, in totaal 24 keer gewijzigd.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar