Roosmarijn en Frank [18+]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Frank Doorhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1701
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2006 17:13
WoonplaatsCOLON Emmeloord
CONTACTCOLON

Het 18+ gedeelte van vandaag.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

MvrGr.
Frank
http://www.frankdoorhof.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotografie-workshops.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

"Je maakt gewoon de foto zoals je hem gewoon maakt"
AnnaFredrikze
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2006 10:09
WoonplaatsCOLON Roosendaal

Op zich wel redelijk maar ik vind die andere serie veel mooier. Het licht is netjes uitgelicht (hoewel er wel stukken uitgebeten zijn)en de poses zijn leuk en spontaan. Maar de nabewerking vind ik persoonlijk helemaal niks. Mij net ff iets te plastic. En de kleur in haar gezicht is wat eng. Het lijkt nu net of ze heel ziek is. :oops:

Anna
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Wow, ziet er hard uit qua belichting maar heeft ook wel weer wat, behalve 1 ziet er zacht uit.

3 een lekkere hoekige elleboog.

4 die tweede duimnagel (hoe krijg je het voor elkaar) ziet er wel vreemd uit en onder haar dijbeen een vreemd zwart "bewerkt" plekje lijkt het wel.
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik heb nog nooit eerder gezegd dat ik iets helemaal niet mooi vind en dat zal ik ook niet gauw doen, maar ik van jou zoveel geweldige foto's gezien dat ik nu gerust durf te zeggen dat ik deze serie helemaal niet mooi vind. Ik vind foto 1 wel grappig bedacht.

Sorry, maar dit is mijn eerlijke mening.
Henriëtte
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

belichting en uitvoering is volledig in lijn met de ietwat agresieve uitstraling van het model, klasse wederom, mooi samenspel.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
Allette
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1110
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2006 21:43
WoonplaatsCOLON Borger
CONTACTCOLON

Ik vind deze serie weer mooier dan de andere,
haar uitdrukkingen zijn stukken beter!

1 is fantastisch!
Maar die tweede ook, heerlijk!
Who cares|als je|er maar mooie|foto's mee maakt|toch?|
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Ik vind ze erg mooi.
Foto 1 en 2 favoriet.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Ik vind het een mooie serie maar ik heb wel een paar kleine dingetjes die me opvallen.

1. Hier zie ik in het midden van de foto een roze streep lopen, die ik weg zou halen. Het is neem ik aan het roze lintje wat aan de achterkant zit, maar dat komt er nu niet mooi uit. Vind het juist storend hier.
Haar hand vind ik in verhouding met haar arm te paarsig, net onder het bandje waar haar hand knikt zie je een mooiere lijntje huidskleur.
Idee van deze foto helemaal top.
2. Deze foto vind ik ook weer helemaal gaaf, maar er zit iets net midden van haar rug...is dat de knik of ook iets van het roze lintje. Valt mij sorry..meteen op zou dit weghalen.
3. Deze foto doet het niet voor mij, de pose maar vooral de blik vind ik niet lekker kijken.
De schaduwen op de plaat...dacht eerst dat ze op een plexieplaat op de grond lag, maar dat is dus niet zo.(haar hand hangt erover heen...ligt de plaat op een verhoging?) Onderkant vind ik de schaduw niet mooi, en het lijkt net alsof er gek geshopt is bij haar duim. Ook hier is haar hand voor mij te paars, de twee roze puntjes onder oksel en buik zou ik weghalen. Valt nu net te weinig op om iets toe te voegen aan de foto.
4. Mooi...aparte crop die ik lekker vind kijken. Het roze lintje bij haar duim ziet er alleen gek uit. Zou dit toch eerder huidskleur maken..
En evt. de foto iets naar links kantelen, zodat de plaat recht ligt. Ook hier hand paars, bij knik weer mooier huidskleur.
5. Mooie blik, lekkere crop, vooral de oorbel komt hier gaaf uit.
Maar nu lijkt het net (en kweet niet of dat zo is) alsof ze een tand heeft die ver vooruit staan. Was mooier geweest als ze haar mond gesloten had. Ook zie ik een donkere vlek net naast haar rechterborst op haar arm die mij meteen opvalt.

Mmm...als ik het zo terug lees, wel erg veel commentaar. Heb gewoon andere foto's gezien van jou dat ik meteen woh..roep, en dat heb ik bij deze serie gewoon minder. En kritisch kijken wordt hoop ik toch altijd nog gewaardeerd :oops: of ben ik aan het zeuren......dan hoor ik het ook wel :wink:
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Wat me vooral opvalt is de blik van het model, die ik niet echt krachtig over vind komen. Om het maar een beetje 'cru' te zeggen, een beetje dom. (Behalve bij foto 2.) Dat komt ook mede doordat de lippen zo licht zijn (geworden) en dan is de uitdrukking van het gezicht ook al meteen heel anders.
Belichting van de eerste foto vind ik heel mooi, misschien was het mooier geweest al je die ook had doorgevoerd in je andere foto's? Dan krijg je namelijk ook minder het idee dat de huid van plastic is. Dat verschil zie je namelijk wel duidelijk tussen de 1e en de daarna volgende foto's.
Bij foto 4 vind ik ook een beetje jammer dat er niet wat meer ruimte boven haar hoofd is.
Piercing in haar wenkbrauw had van mij uit gemogen, omdat dat de foto's een beetje ordinair maakt, terwijl het setje redelijk chique is :).
't Klinkt misschien als heel veel commentaar, maar ik vind het een nette serie!
I'm not going to change my identity, to be perfect
Alexander!
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2008 20:00

Tja, smaken verschillen.

Nou, mijn smaak is dit helemaal niet!

Als foto's voor een lingerielijn een één of ander duur glossie blad zijn ze volgens mij heel geschikt.
Maar als ik gewoon kijk naar wat er op de foto staat dan moet ik toch constateren dat mensen met zo'n gave huid op deze wereld niet voorkomen. Het lijkt wel plastic.

Waarom moet er bij dit genre fotografie toch altijd zo extreem zwaar ge-foto-shopt worden?

Alexander!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar