NIELS

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Foto gemaakt in Utrecht. Was een soort van tuin, waar aan de achterkant een achterliggende overkapping was, waar jongeren alles doen wat God hen verbood, haha :P.

Afbeelding
I'm not going to change my identity, to be perfect
Gebruikers-avatar
nielz
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 482
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2007 18:37
WoonplaatsCOLON den bosch
CONTACTCOLON

Jammer van de lichte schoenen en dat het gezicht een beetje licht is maar dat kan ook aan mijn scherm liggen.

Verder vind ik het schuine wel origineel eigenlijk en de focus ligt goed op de persoon :)
EOS 500 :: EOS 850 :: EOS 30D+grip :: EOS 5D+grip :: 50mm 1.8 II :: 24-70L 2.8 :: Tamron 17-35 2.8/4.0 :: 430EX II :: Lowepro rugzak :: Statief ::
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

geslaagde kleur en setting.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
almanbrother
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2465
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2006 13:45
WoonplaatsCOLON Heuvelrug
CONTACTCOLON

Setting is mooi, zo ook de bewerking, maar ben het wel eens met wat al gezegd is: schoenen passen er niet zo bij en de linkerhelft van zijn gezicht/hals is wat te licht.

Groet,
Aldert
Groet,
Aldert
Ik zou toch eens HIER kijken!!
Voor een account op zenfolio.com: code QHS-2X7-66B
Metin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2007 15:28
WoonplaatsCOLON Hengelo
CONTACTCOLON

Helaas, inderdaad, als men het niet zou zeggen was het me nog niet zo snel opgevallen, maar de schoenen passen inderdaad niet.
Over de overbelichte is al genoeg gezegd. Verder een mooie bewerking en compositie lijkt me. :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar