Denise en Joanne

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Elianne
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2007 21:41
WoonplaatsCOLON Capelle ad IJssel

Heeee! :D

Pas een shoot gedaan met 2 vriendinnen. Ze hadden foto's nodig voor een tijdschrift wat ze maken op school voor hun PWS. Dus een middag aan de slag gegaan. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en commentaar.
Ik fotografeer met mijn 300d + standaard kitlens.

1. Joanne en Denise
Afbeelding

2. Joanne
Afbeelding

3. Joanne
Afbeelding

4. Joanne en Denise
Afbeelding

5. Joanne en Denise
Afbeelding

6. Joanne en Denise
Afbeelding

7. Deze valt eigenlijk buiten de serie, maar wilde hm graag even aan jullie laten zien. Denise:
Afbeelding

Groetjess, :D
Gebruikers-avatar
lapostel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2008 22:00

Hoi Elianne
Mooie serie daar kunnen ze wel wat mee voor op school, ik vindt foto 3 en 4 lekker uitdagend.
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Hoi Elianne,
Leuke serie, waarin ik foto 2 de minste vind. Ik zal ook proberen aan te geven waarom. De 'saaie' muur als achtergrond stoort me. De manier hoe Joanne kijkt, is niet natuurlijk. Ietwat geforceerd. De rest van de foto's zit wat meer diepte in. Foto 6 is weliswaar ook voor een muur gemaakt, maar je maakt de foto diagonaal en er is nog een stukje voetpad te zien. 1 model zit en de ander staat. Iets meer variatie in die foto.
Als met al denk ik dat de dames dik tevreden kunnen zijn met de foto's.

Ga zo door :D

Gr. Emiel
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

ik vind #6 stoer, gewaagde compo, echt top!

leuke modellen, ik vind de serie erg leuk, ik vraag me af hoe de serie zoo worden als je ze wat attributen in handen geeft en er een verhaaltje van maakt, bij degene met die zwarte jas bedreigt de ander (pistool/mes?) ik denk dat het dan nog een spannende serie op kan leveren

leuk gedaan!!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Tsjonge!
Ik waardeer je tafereeltjes, die zijn lekker losjes en ongedwongen. Goeie composities, de positionering van je modellen op bijv. foto 1 is hardstikke goed. Kleur en licht zijn prima, hier en daar wat witte lucht maar dat stoort mij helemaal niet. Scherptediepte heb je ook goed in de smiezen.
Foto 3 is wat minder, een bakstenen muur als achtergrond werkt bijna nooit lekker. Ik zou het model ook niet zo met haar hoofd achterover hebben laten poseren, zo krijg je een beetje vreemd beeld van haar gezicht en de neusgaten worden wel heel prominent. De laatste foto is een leuk portretje maar haalt het niveau van je andere foto's bij lange na niet.
Die duo's in dat slopje zijn sterke foto's!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Daylights
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2007 14:33

Ik vind het een mooie serie geworden! Het is een ietwat aparte lokatie, ook over de foto met de bakstenen muur is denk ik al genoeg gezegd ;) Maar absoluut goed gelukt! Hou persoonlijk niet zo van schuin genomen foto's, maar door de manier waarop de meiden staan is foto 6 toch wel mijn favoriet! Foto komt zo precies goed uit. Netjes!
Canon EOS 350D + Grip | Sigma 70-300mm F4-5.6 APO | Tamron 17-50mm F2.8 | Canon 50mm F1.8 MII | Canon 18-55mm F3.5-5.6 | Canon Speedlite 430EX + Omnibounce/Ultrabounce | Sony 2GB Micro HD | Velbon Sherpa 450R | Kalahari K-31
Elianne
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 50
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2007 21:41
WoonplaatsCOLON Capelle ad IJssel

Oehhh wat een leuke reacties al! :D Dank jullie wel allemaal!

Ach ja je moet alles is een keer uitgeprobeert hebben. Dit keer veel voor de muur geposeerd, van jullie reacties leer ik weer meer! :D
Bij foto 2 vond Emielepiel dat Joanne geforceerd keek, misschien lijkt dat wel zo. Deze foto maakte ik bij toeval. Ik klikte er 4 achter elkaar, waarbij ze met haar hoofd schudde, en vond het resultaat wel leuk!

Nogmaals thx voor het commentaar tot nu toe, meer is altijd welkom ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar