kunst 18+

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
solva
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2006 20:03
CONTACTCOLON

Shoot met een vriendin gehad die echt een top figuur heeft en bovendien ook nog lenig :lol:
mijn mening is niet naakt maar kunst

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Canon 5D canon 70-200 f2.8 canon50mm 1.4 canon 17-40 f5.6 Sigma macrolens 150mm
Flitser Canon
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Ben het met je eens, dit is niet gewoon naakt, maar kunstzinnig naakt. En ze heeft inderdaad een mooi en zeer lening lijf! Maar, kunstzinnig naakt moet wel goed uitgevoerd worden, en ik zie toch een paar schoonheidsfoutjes die ik zelf weggehaald zou hebben.
#1. Mooi!! Ook met die ketting, ga ik onthouden ;) Maar in haar zij zie ik een aantal plekjes op de huid, die ik gladgemaakt zou hebben: een kuiltje ter hoogte van haar borst, en op de heupen wat bultjes.
#2. Gewoon mooi! Misschien iets te krap gekaderd, maar verder top!
#3. Erg mooie houding, die niet veel modellen na kunnen doen. Maar de schaduwen vind ik te hard eigenlijk, met name bij haar billen en borst/hals/kin.
#4. Weinig spannend qua compo. Verder zie ik bij de voet vaag een tweede voet (de andere?), en de onderkant van haar rechterbeen ziet er niet zo fraai uit eigenlijk.

Lijkt hard commentaar, maar is goed bedoeld hoor! In potentie zeker mooie foto's, met een klein beetje extra zijn het toppers.

En complimenten aan het model!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

idd kunstzinnig en mooi naakt! kan wel commentaar geven maar ik ben het met mijn voorganger eens. ;)
Wel nog een toevoeging, zo jammer van het ketinkje, dat is echt zonde!
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

En dan bedoel je ongetwijfeld het subtiele halskettinkje, niet de forse op foto 1 ;) Ben ik wel met je eens ja, dat kleine kettinkje had ze beter af kunnen doen.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

haha ja die kleine ketting idd, niet de grote. ;)
Lina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2008 14:15
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Ben geen 18+ maar dat maakt niet uit.

Ik vind foto 2 en 3 kunstig mooi. Vind het wel jammer van de tatoe en de ketting om haar nek. Die leiden nogal af.
De zachte uitstraling is mooi, en past er ook goed bij, maar ietsje meer contrast zou denk ik wel mooi zijn ;).
I'm not going to change my identity, to be perfect
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Sow! Zo'n model kan ik ook wel gebruiken! Prachtig zoals ze poseert. Zeg dat maar tegen haar.
Ik heb idee dat je hier en daar flink hebt moeten Photoshoppen om tot deze resultaten te komen maar dat maakt niet uit, het gaat er niet om HOE je er komt, ALS je er maar komt :wink:
Het kleine kettingkje stoort mij niet zo hoor, daar kijk je makkelijk overheen. Ik denk alleen wel dat deze foto's/poses meer ruimte in de foto verdienen.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Dit is nu zo'n topic waar je echt leert van het commentaar.
Mijn eerste reactie was/is wauw, dat heb je heel mooi gedaan! Pas na het lezen van de opmerkingen zag ik de "onvolkomenheden". Het enige dat me (nu ik het weet) een beetje stoort zijn de rare "aura's" rond de overgang van lichaam naar achtergrond. Net alsof er in AV mode ingeflitst is: Bij 1 rond de billen en onderste deel van de ketting en bij 3 vooral rond de linkervoet.

Ik blijf het waanzinnig mooi vinden.

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Wow, zeker kunst al was het alleen al om de poses aan te nemen voor het model, al vergelijk ik dat natuurlijk met m'n eigen houterigheid ;-)

1 ik had heb afgesneden bij haar buik, met andere woorden geen zwart aan de onderkant maar alleen de vorm van de rug en billen en het zwart erboven.

2 en 3 vind ik het mooiste weinig aan toe te voegen.

4 Leuk slot

Overal mooie toning en belichting.

grt Jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

3. is mijn absolute favoriet.. GE WEL DIG mooi !

De laatste valt een beetje uit de toon.. die lijkt een fractie lichter van tint, dan de anderen.
Maar bij elkaar, een heel mooi gebeuren ! Minpuntjes die ik eventueel had, zijn allemaal al genoemd.. Bovendien.. ik zou het jou eerst wel 's NA willen zien doen, voordat ik hier begin te zeveren :D
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
marcedwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 736
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2008 20:58
WoonplaatsCOLON Zeist

Mooie foto's. En kuiltjes en bultjes horen erbij, vind ik. Maar is het helemaal puur natuur, of heeft zij ook wat 'kunstwerk' laten doen?
Tsja, wat moet hier nu weer voor zinnigs voor zo'n oude knar.
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Wheely schreefCOLON3. is mijn absolute favoriet.. GE WEL DIG mooi !

De laatste valt een beetje uit de toon.. die lijkt een fractie lichter van tint, dan de anderen.
Maar bij elkaar, een heel mooi gebeuren ! Minpuntjes die ik eventueel had, zijn allemaal al genoemd.. Bovendien.. ik zou het mezelf jou eerst wel 's NA willen zien doen, voordat ik hier begin te zeveren :D
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar