ROOD

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

Afbeelding

Afbeelding
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

nice!! Weer even creatief als altijd :D Hoe is 't nu met je achtergrondsysteempje?
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
Gebruikers-avatar
huppekees
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1114
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2007 18:31
WoonplaatsCOLON '' Maassluis ''

soo, knap werk..
ik vind het zelf wat te druk, maar het een goede sfeer weer...
2 vind ik lekker kijken... zoveel te zien op zo'n klein plaatje..
zeer toepasselijke kadering...


leuk
EOS 40[color=red]D[/color] / EF 70-200 [color=red]L[/color] 4.0 IS USM / EF 17-40 [color=red]L[/color] 4.0 / EF 50 II 1.8 / EF 35-105 3.5/4,5 / Kenko set / BGrip-E2N /1x16 en 2x4GB geheugen / monopod / 3poot / B&W filters / 430EX speedlite / CS4 + Lr2
Gebruikers-avatar
Palabra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 931
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2007 15:49
WoonplaatsCOLON Oegstgeest
CONTACTCOLON

De compositie lijkt me wat rommelig, vooral foto 2 is zo wel erg druk. Maar misschien is dat wel persoonlijk. Ook vind ik op foto 1 haar bovenste arm een beetje vreemd. De eerste keer moest ik een paar keer kijken, voor dat ik zag hoe dat nu zat met het stuk huidskleur rechts onder haar gezicht, maar het bleek haar arm te zijn. Haar onderarm is (doordat ie dichter bij de lens zit) op deze foto dikker en groter dan haar bovenarm en dat vind ik niet prettig kijken.
AlexanderNL
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2007 16:08
WoonplaatsCOLON Zwijndrecht

In 1 woord: geweldig! Vooral nr 1 met de shotgun.
@Palabra: Compositie is goed, misschien komt de drukke achtergrond rommelig over.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Goed om weer wat van je te zien Tom en ook fijn om te zien dat je niet stil zit in je ontwikkelingen :!:
Ik snap de idee van je foto's, dat komt over. Als totaalbeeld komen de foto's me toch te druk over, er zitten teveel verhaaltjes in zodat ik maar rond blijf kijken in de plaat en niet tot rust kom.
Maar laat je niet weerhouden om verder te gaan!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Deel wel een beetje de mening van Martin, maar misschien is dat juist wel de opzet. De roodharige "troffee" valt dan niet meteen als zodanig op en da's wel leuk in dit geval. (lijkt ook wel een beetje op die oude composities, waarbij alles bij elkaar geknipt en gescheurd was
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar