Debora (beetje 18+)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mathijs984
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:56
WoonplaatsCOLON voorthuizen
CONTACTCOLON

hoi,

hier 3 foto's van debora. graag jullie commentaar en tips. Nu gewone flitser gebruikt van canon. Ik wil een flitsset kopen om ook mee te nemen op locatie. Iemand tips? Alvast bedankt.

ciao Mathijs

deb1
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=94554[/img]

deb2
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=94555[/img]

deb3
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=94556[/img]
Hier Mathijs
Ik heb een Canon 40D, 24-105mm L. sigma 300mm, kitlens canon, sigma 10-22, flitsset, achtergrondset. www.fotomathijs.nl fotomathijs@live.nl
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Als serie van 3 vind ik 'm niet echt lekker werken qua kleurstelling, met de groene lap stof in de laatste. Bovendien krijg ik het gevoel (en dat zegt mogelijk meer over mij dan over jou, dus lig ajb niet wakker van mijn gezever) dat er een verhaal in moet zitten, maar.... dát ontgaat me dan.

Ik hoop dat je in de toekomst meer gaat plaatsen en dat je dan misschien ook nét iets spannender licht weet te realiseren (zei hij, die deze dagen net zélf wordt "bestraft" vanwege veel te hard licht bij een foto ... :oops: ).

Veel plezier dus nog, en ook met dit model, want ze is lekker expressief !
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
dennis vrooland
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2007 13:25
WoonplaatsCOLON Veenendaal
CONTACTCOLON

HOi,

Ik krijg het idee dat het verhaal iets met borsten te maken heeft. Op de foto met de groene lap zie ik iets van littekens. Maar goed das dan het verhaal wat ik er in zie. Dat deze dame wellicht trots is op haar borsten?

De foto met groene lap vind ik niet zo geslaagt, vind de doek niet mooi uitkomen. Foto 2 vind ik dan nog het best gelukt!
BIj foto 1 vind ik de stand van de hand wat storend.

gr Dennis
Canon 5D mk 1 en grip, 350D, battery grip, canon 50mm 1.8, Canon, EF 24-70 2.8 L, Metz 48 AF, Super Takumar 135mm 3.5 (m42).
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

ik vind een model dat met een borst verkleining zo op de foto wil erg sterk, mijn zou dit een beetje op het spoor van PS zetten, maar dat is de wens van fotograaf, model en opdrachtgever.

Maar terug, ik vind de 2e foto erg mooi vooral door het zwart wit en de erg goed gekozen scherpstelpunt, de ogen, die zo erg goe uitkomen en je dus in de ogen opgezogen wordt en dus de rest van de foto alleen maar ondersteunend zijn. Foto 1 vind ik een beetje, ja vreemd omdat het hoofd ontbreekt. En 3 ja sterk van het model maar wat het toevoegd, misschien allemaal zw?

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar