Vincent + Familie

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

Vincent vroeg of ik een shoot met zijn vriendin en schoonzus/broer wilde doen als kadootje voor hun ouders. Had dit nog nooit zo gedaan want de shoots die ik gedaan had, waren met modelletjes die wisten wat te doen etc. Ook was dit mijn eerste shoot met meer dan 1 persoon, dus dat is ook effe wennen en om het nog maar moeilijker te maken, had er 1tje een klein knulletje bij zich. Dusss.... ik heb mijn best gedaan.

De kleuren zijn ondanks dat ik ze heb geconverteerd naar sRGB nog steeds niet zoals in mijn photoshop.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Ik vind ze wel gelukt! Lekker scherp en de kleuren zijn mooi naturel :)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
Gebruikers-avatar
Lerem
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2007 18:19
CONTACTCOLON

Nummer 3 spreekt mij het meeste aan. Ze staan er allemaal mooi op.

Ik vind het jammer, bij sommige foto's heb je de achtergrond gesoft (of wat je ook hebt gebruikt) maar heb je ook stukken haar en kleding meegenomen.
Zoals bij 3 een stukje van de linkerman en het jochie, maar ook een pluk haar van de dame vooraan.
Bij 5 ook het haar, bij het blonde staat het, maar bij het zwarte is het een erg grote verandering.

Vind ze verder allemaal echt supertof!
Canon EOS 400D + kitlens 18-55mm + 55-200 mm
Officiëel online: www.lerem.nl
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

begrijp je punt over het dof, was een beetje experimenteren met blur, kan natuurlijk gewoon weggelaten worden. Ik stuur ze in groot formaat naar Vincent zonder dof bewerking.
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar