Marieke

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

Jazzman schreefCOLONHehe, ik heb ook zo'n muur :lol: Maar 't geld was helaas op, dus de rolletjes moeten nog even wachten :)

Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken!! 8)
www.stoffenhandel.nl :)
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
Gebruikers-avatar
v.bijsters
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2007 22:27

fokkedeboer schreefCOLON
Glenfiddich schreefCOLONJe vriendin heeft daarnaast hele mooie blauwe ogen. De te nadrukkelijk aanwezige mascara haalt je aandacht daar van af.
Ik denk, dat je eyeliner bedoelt ;), mascara is voor de wimpers.

Ze heeft inderdaad erg mooie blauwe ogen, en haar kapsel met die rechte en lange pony is ook leuk. Maar naast de inderdaad wat overdadig aanwezige eyeliner valt me vooral op, dat je behoorlijk korte brandpuntsafstanden gebruikt. Ik kan niet alles zien (niet overal zit de EXIF nog in), maar ik zie 17 en 40 mm. Die laatste (bij foto 1) kan nog net, maar 17 mm is echt te kort, je krijgt duidelijk vertekening in foto 3. En een vertekening, die ik zelf niet mooi vind.

Verder is het wellicht een idee, wat te varieren met de stand van het hoofd en lichaam, nu kijkt ze op elke foto recht naar voren.


Maar als vrouw wil ik me er toch even mee bemoeien...... dit is geen eyeliner maar een KOHLPOTLOOD :wink:
Ik vind de foto's prachtig! Ik hou wel van deze compositie, bijna kunst.
Op de mooiste dag van hun leven moet de fotograaf tegen hen zeggen : "Even lachen a.u.b."
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar