jeanina 2e sessie deel 2

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Wardie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1209
GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007 21:50
WoonplaatsCOLON Watergang
CONTACTCOLON

Ik vind dit er niet beter op geworden... helaas. Maar waarom zou je je aan de juiste kleurtemperatuur houden? Met wat meer geel erin vind ik ze veel mooier en als jij dat zelf ook vind zou ik dat gewoon zo laten.
Gr. Wardie
5D | 24 | 35 | 50 | 430EX I [url=http://flickr.com/photos/whellendoorn/]Mijn [color=blue][b]FLICK[/b][/color][color=red][b]R[/b][/color] stream[/url]
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

Wardie schreefCOLONIk vind dit er niet beter op geworden... helaas. Maar waarom zou je je aan de juiste kleurtemperatuur houden? Met wat meer geel erin vind ik ze veel mooier en als jij dat zelf ook vind zou ik dat gewoon zo laten.
Gr. Wardie
ja ik vind die 1e ook mooier, maar als ik het niet probeer kom ik er nooit achter of het misschien toch beter is, vandaar dat ik het ff ging testen. :)
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Ik vind ze allebij mooi. De tweede is wel natuurlijker, maar dat is een kwestie van smaak.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Ik vind de 1e ook mooier... warmer... Laat je niet teveel v.d. wijs brengen jamie ;) Uiteindelijk komt 't ook allemaal neer op persoonlijke smaak.. Overigens deel ik die van jou :)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

Jazzman schreefCOLONIk vind de 1e ook mooier... warmer... Laat je niet teveel v.d. wijs brengen jamie ;) Uiteindelijk komt 't ook allemaal neer op persoonlijke smaak.. Overigens deel ik die van jou :)
oh ik laat me niet van mijn wijs brengen (moet je die uitdrukking eens analyseren, wat is nou eigenlijk mijn 'wijs'. Heb jij jouw wijs onlangs nog eens goed bekeken? lol) maar als mensen iets zeggen, dan ga ik het proberen. Kennis is macht zeg ik maar zo, en om nou meteen te roepen dat iemand het onjuist heeft, zonder zelf gekeken te hebben, vind ik geen goede houding van mezelf. Dus daarom heb ik die voor en na gepost, kijken hoe anderen reageren. Ik heb zo wel ontdekt dat uit andere fotos uit de serie (die ik nog niet hier heb getoond) er idd best redelijk veel geel en rood uit mocht. Ik denk dat als je fotos zit te editen na lange tijd je een beetje gaat staren en niet meer ziet wat je doet ofzo.
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
Gebruikers-avatar
yvowillems
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 467
GeregistreerdCOLON 07 Aug 2007 08:04
WoonplaatsCOLON Oostrum (LB)
CONTACTCOLON

Chrit schreefCOLONIk vind ze allebij mooi. De tweede is wel natuurlijker, maar dat is een kwestie van smaak.
Dat is inderdaad een kwestie van smaak :wink:

Ik vind 1 gezond overkomen>

2 vind ik ziek overkomen :roll: :roll: Beetje witjes..

Ik hou persoonlijk ook meer van wat warmere tinten in een foto :wink:
En zo verschillen alle fotograven mooi van elkaar, zodat we veel verschillend werk zien/krijgen :D
[url]http://www.yvowillems.nl[/url]
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

ben blij dat ik dan toch in de 'goede' richting zat :D
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar