Bruid in het (bijna) donker (+ update)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
hitman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2005 13:36
CONTACTCOLON

Afgelopen zaterdag weer een huwelijk gefotografeerd...het 19de dit jaar.
In het najaar ga ik zeker een goede selectie maken voor het forum, maar deze vond ik nu al wel de moeite om te plaatsen. Ik maakte de foto tijdens het feest in een donkere zaal, ik ben er tevreden over door de sfeer die het oproept en omdat toch nog wel te zien is dat het een bruid is, door een stukje van haar jurk (met een beetje goede wil dan toch...!

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=89742[/img]
Laatst gewijzigd door 1 op hitman, in totaal 1 keer gewijzigd.
______________________
EOS 5D en EOS 40D met oa Canon 24-105mm L f4.0, Canon 50mm f1.8, Sigma 17-35mm f2.8-4.0, Canon 70-300 f4.0-5.6 IS USM en Sigma 28-70mm f2.8.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Een beetje goede wil is er, voor mij, inderdaad bij nodig om een bruid te herkennen, maar daarom is de foto m.i. toch wel goed geslaagd. De bruid zal zichzelf er zeker in herkennen; daarom wel eentje voor in hun album.
Het rose lichtje net boven haar hoofd (spotlight?) kan je zeker niet wegpoetsen? Er valt nl ook een rose gloed op haar haar, maar ik denk dat de foto er nog mooier door zo worden :wink:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Top Fotograaf
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 18:13
WoonplaatsCOLON Schiedam

Maar 1 reactie bij zo'n mooie foto :evil:
Dat rooie spotje vind ik ook een beetje jammer en ik denk dat het WEl weg te shoppen is... gewoon het haar ook weg halen valt denk ik niet echt op :roll:
Verder zou ik hem nog croppen, zodat het groene lamje presies liks boven komt 8)
Maar zoals ik al zei... Toppertje :D
Canon 350D (kit lens) sigma 70-300 4-5.6 apo dg macro, sigma ef-500 dg super, canon 50mm 1.8 II, lumiquest promax 80-20, 2x 1GB mkinkston elite pro.
Gebruikers-avatar
hitman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 133
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2005 13:36
CONTACTCOLON

bij deze de bruid zonder roze spotje:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=90149[/img]
______________________
EOS 5D en EOS 40D met oa Canon 24-105mm L f4.0, Canon 50mm f1.8, Sigma 17-35mm f2.8-4.0, Canon 70-300 f4.0-5.6 IS USM en Sigma 28-70mm f2.8.
hennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 14:37
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

heel mooi, spotje weg is verbetering.
Als mijn foto's mislukken licht het meestal aan het ligt.
jaimiegrafie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2007 13:06
WoonplaatsCOLON rotterdam
CONTACTCOLON

heel mooi hoor!
als je de achtergrond los maakt van het model en die bijv meer blauw geeft, al is het maar een beetje.. dan komt het model meer los en staat ze nog meer in de spot.. just an idea-tje
using the same lens but with a different eye... Canon 30D, 17-40 L Canon, 50mm 1.8F Canon, Metz flitser...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar