Proost!!

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Leob_nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2015 18:58

47957

Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik heb de foto even wat groter geplaatst dat kijkt fijner (zet de code tussen [photoid]code[/photoid] ipv [album]code[/album])

Mooie moment en sterke plaat. Twee puntjes die mij opvallen : Het petje neemt het zicht op het heilige vocht wel een beetje weg maar als deze foto niet geposeerd is kan je daar weinig aan doen. Helaas mis ik een beetje de scherpte op het gezicht van onze dorstige mijnheer en dat is jammer.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Leuk shot!
Als je de merknaam (op het glas en de fles) in beeld had was het een prima reclame-foto.
Inderdaad, ik mis ook wat scherpte.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
dukie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 905
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2008 16:59
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

de aandacht ligt nu wel op het glas, dus het petje stoort me niet moet ik zeggen. Prima plaat
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind dat stuk witte bol onder zijn kin erg storend.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Sterke foto! Geweldig, hoe die man drinkt en zijn glas vast houdt. Er zijn details in de foto die je bij een geënsceneerde foto niet zou willen hebben, maar ik neem aan dat dit een spontane foto was?
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Leob_nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2015 18:58

Inderdaad , is een foto zonder enige bedoeling , vond a: de persoon grappige en b: hoe hij het glas vast houdt en bij het maken schoot mij een ander idee door het hoofd , denk aan een tekenfilm figuur.... iets met klein en blauw..

Vgr,
Leo
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar