Forgotten

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Was april 2011 in Kyllburg en kon het niet laten dit tafereel te fotograferen. Heb de foto ook in kleur, maar die vind ik minder sterk.

Afbeelding
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Goed gezien.

Misschien de lucht iets te dramatisch aangezet, waardoor hij afleid van het eigelijke onderwerp, de lopende personen.
Leuk detail vind ik ook de schaduw van de boom op de kerk.

Ik zou best eens wat vaker van dit soort foto's op eosdigitaal langs willen zien komen.

gr
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Je ziet inderdaad wat minder vaak straatfotografie, als je het zo bedoelt. Qua aanzetten van de lucht heb je op zich een punt, maar ik vind het net niet TE. Dank voor je reactie.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
f8@24mm
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 350
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2009 23:37
WoonplaatsCOLON Voorburg
CONTACTCOLON

heel erg leuk
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Dankjewel!
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
mark.beniers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 723
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2011 08:32
WoonplaatsCOLON Nistelrode

Mooi
Door het zwart/wit en het lopen van de mensen lijkt het net op een begrafenis stoet.
De lucht rechts boven lijdt inderdaad een beetje af.
Totale foto iets te licht of komt dat doordat ik er een donkere /treurige sfeer in zie.
gr Mark
Canon 550D | Canon EF-S 15-85 | Canon EF 50 | Canon EF 100-400 L | Canon Speedlite 430EXII |
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Geheel iets te licht vind ik persoonlijk geen probleem. Het was nu eenmaal mooi weer (zie de schaduwen op de kerk).
Volgens mij namen deze mensen nog iets door voordat ze gingen zingen. Een van de dames had volgens mij haar tas laten staan (jammer van die 900 pixels max. breedte :D)

Lucht rechts klopt op zich wel, maar laat ik toch zo. Kan eventueel de kleurenversie hier ook nog wel plaatsen...
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar