Buggy

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Gisteren op het feestje bij mijn ouders het weer eens gehad over mijn fotograferen. Zegt de buurman, ik heb nog een buggy...misschien wel leuk om even foto's van te maken. Dus even er van tussen, met voor mij maar 1 goed gelukte. Lokatie was namelijk niet ideaal, ik had te veel gebouwen erom heen. En wilde ook niet te lang bij het feest vandaan ;)

Ik heb met hem afgesproken binnenkort een betere lokatie uit te zoeken voor een shoot. Maar dit is het resultaat van gisteren.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=141863[/img]
Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

Ik vind hem wel mooi eigenlijk lekkere frisse foto, beetje jammer van het lichte gedeelte rechtsboven dat trekt een beetje de aandacht.

Zou zelf links de buggy iets meer ruimte hebben gelaten, maar dat was nu mischien niet mogelijk ivm. de gebouwen zoals je zegt.

Ben benieuwd naar meer :D
Gebruikers-avatar
ikenolaf
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2008 08:41
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Zelf zou ik als kers op de sorbet een model erop planten.
Een Canon vraagt om goede Bommen en Granaten
dahlback
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2007 21:11
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis
CONTACTCOLON

Auto is mooi scherp , alleen persoonlijk had ik hem niet tussen de bomen en het gras gefotograveerd
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar