Crypte L

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Kleine reeks..

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
ronhui

voor mijn gevoel is de tone mapping een beetje te ver doorgevoerd, lijkt nu of ik naar een screenshot van een computergame aan het kijken ben en niet naar een foto. Denk dat een subtielere bewerking een beter effect heeft :)
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Nope... de TM is niet te hard doorgeschoten. Zelfs met een klein beetje tonemapping kom je snel aan deze uitkomsten in de crypte... Ik ben er zelf ook geweest en de mijne zien er bijna identiek uit..

Prachtig mooi gedaan, maar ik mis wel wat foto's... de crypte is zoveel groter dan dit... Maar beide foto's zijn wel heel geslaagd!
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Klopt, houd mn foto's altijd zo realistisch mogelijk, maar bij deze locatie was dat moeilijk

@Jerenes was inderdaad veel meer, maar mijn batterij was helaas ten einde, en had geen reserve bij me.. had niet gerekend op zo'n lange dag
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar